- 16 aug 2011 16:09
#1848780
Spruitstuk was ook makkelijk te horen, en te ruiken
, al was een tijd terug een klem los gereden en dachten in eerste instantie dat dat het was, totdat de keuring kwam.
Banden waren helemaal aan de binnenkant afgesleten, eentje liet al draad zien, heb ze al verteld dat die auto uitgelijnd moest worden maar eigenwijze mensen doen dat niet, en een jaar later kunnen er weer nieuwe banden onder, dus uitlijnen was wel een must.
Daarnaast, had ie al bijna 215.000 gelopen en was ie 16 jaar oud.
Een auto die al eerder schade heeft gehad welke slecht gerepareerd, atm lichte voorkant schade had(trekhaakjes zijn gemeen) etc, en ook nog eens flink begon te roesten.
Die auto, was dat echt niet meer waard, zelfs 500 zou eigenlijk te veel zijn, zonde, maar het is wel zo.
Ik heb hier de lijst:
mark_almelo schreef: Ik zie nog steeds geen tekens van een louche keurmeester hoor. Vooral omdat de dingen die jij opnoemt heeel gemakkelijk te herkennen zijn bij het bezichten en proefrit toen je de polo kocht. Lek spruitstuk hoor je heel gemakkelijk, banden zijn heel makkelijk te controleren en een kapot wiellager hoor je ook heel makkelijk bij een proefrit. Zijn dingen die je meteen opvallen zelfs als je weinig verstand hebt van auto's. Alleen voor de remleidingen moet je hem op de brug zetten.De polo hadden we al een dik 2 jaar gok ik zo, maar we hadden een tijd terug al een gare wiellager met flink wat speling, stiefvader neemt graag stoepjes mee tijdens parkeren en af en toe rijdt ie niet al te zuinig.
btw uitlijnen en temp sensor vallen niet onder de keuring (Wel gewenst aangezien je nieuwe bandjes dan weer zo kaal zijn)
Spruitstuk was ook makkelijk te horen, en te ruiken
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Banden waren helemaal aan de binnenkant afgesleten, eentje liet al draad zien, heb ze al verteld dat die auto uitgelijnd moest worden maar eigenwijze mensen doen dat niet, en een jaar later kunnen er weer nieuwe banden onder, dus uitlijnen was wel een must.
Daarnaast, had ie al bijna 215.000 gelopen en was ie 16 jaar oud.
Een auto die al eerder schade heeft gehad welke slecht gerepareerd, atm lichte voorkant schade had(trekhaakjes zijn gemeen) etc, en ook nog eens flink begon te roesten.
Die auto, was dat echt niet meer waard, zelfs 500 zou eigenlijk te veel zijn, zonde, maar het is wel zo.
Ik heb hier de lijst:
- Stuur kraakt
Loopt niet lekker
Stadslicht L
Remverschil A
2x Banden
Uitlijnen
Axiaal speling RV(AC)
Wiellager LA
Multiriem
Spruitstuk gescheurd, nog eens twee uitlaatlekken
2x remleiding naar remdrukegelaar, 1 remleiding van remdrukregelaar naar RA wiel,
2x draagarmrubbers.
![Thumb up :tu:](./images/smilies/smiley24.gif)
Corrado G60 USA
Corrado VR6
Golf Mk3 1.6 GL
Golf Mk3 1.9 TDI GL
Corrado VR6
Golf Mk3 1.6 GL
Golf Mk3 1.9 TDI GL