VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1871811
Pyledriver schreef:Het glas van de spiegel aan de bijrijderskant is kapot. (zitten barsten in)
Als je de complete spiegel demonteerd wordt de auto dan nog goedgekeurd? De auto is van bouwjaar 2003.

Ja.. mits je een binnenspiegel hebt! :tu:
#1872953
Gman2oo6 schreef:
Eigenlijk geef je het zelf al aan
Als deze strepen trekken dan wordt dus het zicht belemmerd en heb je dus minder zicht
wat dan normaal gesproken automatisch tot afkeur leidt
Het zicht mag namelijk NIET belemmerd worden !!

Dus ja ik ga er vanuit dat het afkeur is ( mits de strepen in het zichtvlak zijn )
Thnx voor de hulp! :tu: Ik heb het voor nu opgelost.
Ik heb de ster gevuld met lijm en vlak "gekrabt" met een mesje. De ruitenwissers l/r omgewisseld en de bestuurderskant is weer streeploos. Het streepje is nu kleiner (millimeter werk) en zit aan de passagierskant aan de buitenkant.
Dan hoeft er gelukkig voor de apk geen nieuw raam in, hooguit een setje nieuwe wissers.
#1886904
Martin schreef:
Gman2oo6 schreef:
Eigenlijk geef je het zelf al aan
Als deze strepen trekken dan wordt dus het zicht belemmerd en heb je dus minder zicht
wat dan normaal gesproken automatisch tot afkeur leidt
Het zicht mag namelijk NIET belemmerd worden !!

Dus ja ik ga er vanuit dat het afkeur is ( mits de strepen in het zichtvlak zijn )
Thnx voor de hulp! :tu: Ik heb het voor nu opgelost.
Ik heb de ster gevuld met lijm en vlak "gekrabt" met een mesje. De ruitenwissers l/r omgewisseld en de bestuurderskant is weer streeploos. Het streepje is nu kleiner (millimeter werk) en zit aan de passagierskant aan de buitenkant.
Dan hoeft er gelukkig voor de apk geen nieuw raam in, hooguit een setje nieuwe wissers.
De auto is weer probleemloos door de keuring gekomen. :D
#1905126
glenn698 schreef:Dit is mijn eerste keer dat ik bezoek hier. Ik vond zo veel leuke dingen in uw site, met name de discussie. Uit de tonnen reacties op uw artikelen, ik denk dat ik ben niet de enige die alle vrije tijd hier! Keep up the good work. ;) ;) ;)
Ja echt leuk he deze site! Ik vind de reclame uit je signature ook heel erg leuk! Of kwam je niet daarvoor :SCRATCH: :SCRATCH: :LOL:
#1907536
DennUS schreef:
Pyledriver schreef:Het glas van de spiegel aan de bijrijderskant is kapot. (zitten barsten in)
Als je de complete spiegel demonteerd wordt de auto dan nog goedgekeurd? De auto is van bouwjaar 2003.

Ja.. mits je een binnenspiegel hebt! :tu:
nou dat betwijfel ik DennUS,
alle autos na een bepaalde bouwjaar moeten verplicht een spiegel hebben aan de rijrijderskant.
#1907544
DennUS schreef:
Pyledriver schreef:Het glas van de spiegel aan de bijrijderskant is kapot. (zitten barsten in)
Als je de complete spiegel demonteerd wordt de auto dan nog goedgekeurd? De auto is van bouwjaar 2003.

Ja.. mits je een binnenspiegel hebt! :tu:

2003 MOET je 3 spiegels hebben
behalve als het een grijs kenteken betreft, mag de binnenspiegel ontbreken als je geen achterruit hebt
#1907852
Timberland schreef:2 spiegels toch? en pas vanaf nu is het verplicht om ook een binnenspiegel te hebben??
wat ik weet ( ben geen keurmeester ) is dat je auto over 2 buitenspiegels MOET beschikken vanaf een bepaald bouwjaar, een binnenspiegel aan een bestelbusje met dichte cabine is niet noodzakelijk.
#1907997
-Personenauto’s, in gebruik genomen na
25 januari 2010, moeten zijn voorzien van een
linkerbuitenspiegel, een rechterbuitenspiegel en een
binnenspiegel

Personenauto’s, in gebruik genomen voor
26 januari 2010, moeten zijn voorzien van een
linkerbuitenspiegel en een binnenspiegel.

-De in het derde lid bedoelde personenauto’s moeten
zijn voorzien van een rechterbuitenspiegel indien
met de binnenspiegel het achter het voertuig
gelegen weggedeelte niet voldoende kan worden
overzien. Indien de binnenspiegel geen zicht naar
achteren mogelijk maakt, behoeft deze niet
aanwezig te zijn.

Zo staat het in het grote apk boek
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 121

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.