VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1937584
barttdejong schreef:
tijnoo schreef:Heren, de Fiatbolognese van mijn vriendin moet naar de apk, nou is de keerring van de aandrijfas lek, dus de motor is een beetje vet. en hij rammelt een beetje in de bak... olie druipt er niet onderuit ofzo is dat afkeur?
fiat is altijd afkeur, gewoon omdat het een fiat is :mrgreen:


ha---ha ff serieus?
#1938223
wat is de marge op de hoeveelheid zuurstof die in de uitlaatlijn aanwezig mag zijn?

heb een nieuwe einddemper onder m'n vriendin d'r golf gehangen, aankoppelpunt uiteraard met een klem en bosal afgewerkt maar kan een klein (en dan bedoel ik ook echt klein, met de hand voelde ik geen lucht meer) lekje invloed hebben op de co-meting?
#1938541
tijnoo schreef:
barttdejong schreef:
tijnoo schreef:Heren, de Fiatbolognese van mijn vriendin moet naar de apk, nou is de keerring van de aandrijfas lek, dus de motor is een beetje vet. en hij rammelt een beetje in de bak... olie druipt er niet onderuit ofzo is dat afkeur?
fiat is altijd afkeur, gewoon omdat het een fiat is :mrgreen:


ha---ha ff serieus?
Maak ff je hoesjes schoon ;) Dan zal het geen probleem zijn. Versnellingsbak mag rammelen wat die wil zolang die maar loopt
#1951386
een lekje kun je herkennen aan het lambda getal..

die mag niet hoger zijn dan 1,03 en het CO niet hoger dan 0,30..

als je lambda dus hoger is als die 1,03 dan zit er ergens een lekje...
haal gewoon ff een blikje gungum, alles ff bijlangs smeren en dan hopen dat het dicht is ! :tu:
Het gaatje in je einddemper kan ook de boosdoener zijn, mits deze er zit natuurlijk :)
#1959445
Ik heb overigens in een niet-VAG auto angel eyes in m'n koplampen zitten. ik heb ze als volgt geschakeld:
daglichten die in m'n bumper zaten losgekoppeld en op deze draden de angel eyes aangesloten, m'n 'normale' verlichting werkt op de normale manier.

dus als ik nu m'n verlichting aanzet branden de angel eyes, en zet ik hem op 'normaal' licht dan branden zowel m'n angel eyes als m'n normale verlichting.

toen m'n daglichten nog in m'n bumper zaten werkte het op dezelfde manier, heb nu alleen die lampjes vervangen door angel eyes..

dit is correct toch?
#1963856
Onzin, er zijn enkel regels voor hoe hoog een voertuig maximaal mag wezen, niet minimaal. :tu:
#1963866
:LOL:
in de apk regels staat niks over de rijhoogte.
Echter in de wetgeving staat wel een minimale rijhoogte aangegeven.
dat is de welbekende 7cm regel :tu: (Europees vastgesteld)
#1963868
barttdejong schreef:tja dat dacht ik ook al, dikke onzin. maar die man had het over bewegingsruimte. heeft er niks mee te maken dacht ik, kan ik dus mooi met mn 6.5cm blijven rijden. :mrgreen:
Bij 6.5cm zou ik toch serieus een vergroting overwegen :tu: :LOL:

Is vast een regeltje waar ze zich aan vast kunnen klampen hoor, maar ik heb hem nog niet ontdekt.
Die 10cm is gewoon klare onzin.
#1963871
Timberland schreef::LOL:
in de apk regels staat niks over de rijhoogte.
Echter in de wetgeving staat wel een minimale rijhoogte aangegeven.
dat is de welbekende 7cm regel :tu: (Europees vastgesteld)
aha dus toch wel, maar met apk dus geen problemen, maar je zal ook niet snel aangehouden worden door een agent omdat je te laag bent. :mrgreen:
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 121

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.