VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1986412
Mark, dat is met wat oxidatie inderdaad goed te doen. Dit is echt roest.
Dat krijg je er op die manier niet vanaf omdat de remblokken het oppervlak daar ook niet meer raken.

MrKikker,

Zolang deze maar werkt.
En anders haal je het lampje er toch uit? 5 tellen werk.
#1987176
Timberland schreef: MrKikker,

Zolang deze maar werkt.
En anders haal je het lampje er toch uit? 5 tellen werk.
hoe bedoel je precies? :) neem aan dat er iig 1 moet werken, die ander kan ik niet aan de praat krijgen omdat de hele voorbereiding weg is..
#1992689
had het toevallig met een corsa b van de week, die was van voor 98.

zat wel een knop maar die kon je niet indrukken, toen heb ik even in het apk boek gekeken en stond dat het vanaf 98 verplicht was.

heb je tijd zat over om het plaatwerk te doen :P

als het tegen zit rotten die oude opels harder dan appels in 40 graden...
#1993512
NigelMKIII schreef:had het toevallig met een corsa b van de week, die was van voor 98.

zat wel een knop maar die kon je niet indrukken, toen heb ik even in het apk boek gekeken en stond dat het vanaf 98 verplicht was.

heb je tijd zat over om het plaatwerk te doen :P

als het tegen zit rotten die oude opels harder dan appels in 40 graden...
Jha dat verbaasde mij dus ook, Normaal zul je je doodschrikken als je hem op de brug zet maar op een beetje vliegroest na hellemaal puntgaaf. Ben er dinsdag mee naar de keuring gegaan en een paar kleine puntjes zoals ruitenwissers en dergelijke geen grote problemen tegengekomen.
#1999114
Ik heb een vraag over de CO meting tijdens de APK. :) Tijdens de 4 gassen meting is het volgens de monteur de bedoeling om de auto o.a. op 3000 rpm te laten draaien voor een tijdje zodat de testkast de uitstoot kan testen.

Nu is het zo dat de auto niet precies 3000 rpm kan draaien, maar 3200+ rpm voor een hele korte tijd. Hij komt niet door te keuring door een iets te hoge CO, kan het komen omdat hij teveel toeren maakt dat hij een verkeerde waarde krijgt (lees de waarde om hem niet goed te keuren) ?

Of wordt het CO minder als je meer toeren maakt?
#2011442
mike_mk2 schreef:moet je abs lampje branden met contackt aan?

de abs werkt niet en het lampje brand ook niet, vorig jaar gewoon goed gekeurd en nu niet meer.

gaat om een passat 3b uit 98
Jep vanaf dit jaar kijken ze ook naar de werking van de ABS die moet dus functioneren
dat wil zeggen lampje moet werken zoals beschreven in de documentatie van het voertuig

ze kunnen alleen niet de werking van de ABS zelf controleren ( of ze moeten een noodstop willen maken )
want op de rollerbank / remmen bank gaat het niet
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 121
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]