VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2130087
Rickertt schreef:Misschien n stomme vraag ma w/e. (:

Ik heb n geschroefde rolkooi in me auto en heb laatst me achterbank etc weer terug gemonteerd. Nu zal een 2de passagier niet snel voorkomen tenzij het n turnster is maar zijn gordels nu dat de achterbank erin zit weer verplicht voor de APK?
Afbeelding

In de APK-regels staat letterlijk dat personenauto’s die na 31 december 1989 in gebruik zijn genomen, moeten zijn voorzien van autogordels voor alle naar voren gerichte zitplaatsen. Personenauto’s die tussen 1 januari 1971 en 1 januari 1990 in gebruik zijn genomen, moeten zijn voorzien van autogordels voorin. Personenauto’s van vóór januari 1971 hoeven niet te zijn voorzien van autogordels.

Dus effe kijken vanaf wanneer jou kenteken is dan weet je genoeg :tu:
Datum Eerste Toelating : 14-07-1987
oftewel jij hoeft ze niet :tu: :tu:
#2131709
MK2EditionOne schreef:nee
indien hij aan de plicht moet voldoen van 3e remlicht moet het derde remlicht symmetrisch zijn en dat is met jou uitgesneden tekst waarschijnlijk niet.


of je moet er koortsmeetsysteemstrook opschrijven :P
#2137645
tijnoo schreef:
MK2EditionOne schreef:nee
indien hij aan de plicht moet voldoen van 3e remlicht moet het derde remlicht symmetrisch zijn en dat is met jou uitgesneden tekst waarschijnlijk niet.


of je moet er koortsmeetsysteemstrook opschrijven :P
haha dan is het nut een beetje weg hè :tu:
#2138044
Zijn de volgende 2 punten APK afkeur?

1. Krakende schokbreker, niet lek verder.
2. Deuken in het binnenscherm, achter het wiel.

Deuken zijn wel netjes "overgespoten" dus het valt niet zo heel erg op. Zijn geen rotte plekken ofzo, van het insturen is het wat naar binnen gedrukt.
#2138055
Gebruiker schreef:Zijn de volgende 2 punten APK afkeur?

1. Krakende schokbreker, niet lek verder.
2. Deuken in het binnenscherm, achter het wiel.

Deuken zijn wel netjes "overgespoten" dus het valt niet zo heel erg op. Zijn geen rotte plekken ofzo, van het insturen is het wat naar binnen gedrukt.
Binnenscherm achter moet vast zitten aan het buitenscherm,voor de rest maakt het niks uit, ook 1) niet
#2138061
MK2-VRT schreef:
Gebruiker schreef:Zijn de volgende 2 punten APK afkeur?

1. Krakende schokbreker, niet lek verder.
2. Deuken in het binnenscherm, achter het wiel.

Deuken zijn wel netjes "overgespoten" dus het valt niet zo heel erg op. Zijn geen rotte plekken ofzo, van het insturen is het wat naar binnen gedrukt.
Binnenscherm achter moet vast zitten aan het buitenscherm, voor de rest maakt het niks uit, ook 1) niet.
Was ik vergeten erbij te vermelden, het is alleen aan de voorkant. Door het sturen zijn de platen wat naar binnen gedrukt. Maar als ik het goed begrijpt is dat dus geen probleem? Bedankt :).
#2138405
Gebruiker schreef:
MK2-VRT schreef:
Gebruiker schreef:Zijn de volgende 2 punten APK afkeur?

1. Krakende schokbreker, niet lek verder.
2. Deuken in het binnenscherm, achter het wiel.

Deuken zijn wel netjes "overgespoten" dus het valt niet zo heel erg op. Zijn geen rotte plekken ofzo, van het insturen is het wat naar binnen gedrukt.
Binnenscherm achter moet vast zitten aan het buitenscherm, voor de rest maakt het niks uit, ook 1) niet.
Was ik vergeten erbij te vermelden, het is alleen aan de voorkant. Door het sturen zijn de platen wat naar binnen gedrukt. Maar als ik het goed begrijpt is dat dus geen probleem? Bedankt :).
als de wielen nu maar niets meer raken is er geen probleem.
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 121

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.