VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2267030
Nynie schreef:Zijn er eigenlijk regels mbt tot een rolkooi in je auto? :SCRATCH:

Beetje laate vraag gezien hij er al inzit :lol: maar toch.
Denk het niet..Zolang alles nog werkt zoals het hoort ( voor de apk ) is er niks aan de hand.
#2269559
Even een vraag aan de APK keurmeesters onder ons.

Ik wil met mijn Golf II te keuren, maar heb nog geen functionerende snelheid teller. Het display heeft nog geen werkende verbinding via can-bus naar de DTA computer. Om dit te laten werken moet ik met de Golf naar Jeroen van www.jeroentje.nl. Dit zit niet om de hoek, dus zou er graag rijdend met de Golf naartoe willen.

Mocht een snelheid teller verplicht zijn, voldoet een Tom Tom of smartphone tijdelijk?

Bedankt mannen :tu: .

Afbeelding

Afbeelding
#2270394
Hallo,

Ik moet morgen op APK, en nu zijn de leds van het knipperlicht in mijn linker spiegel kapot, ik heb geen tijd meer om dit te repareren voor morgen. Dus mijn vraag: Mag ik deze aan beide spiegels afplakken met zwarte tape?

Heb namelijk gelezen, als 1 werkt moet de ander ook werken, maar ze zijn niet verplicht.

Hoop dat het mag met de tape.
#2270410
In de truck wereld doen wij het ook met achterlicten je mag er maar 2 per zijde dus een 3e plakken wij ook af zwarte tape ;) wel zodanig dat er egt geen licht meer door komt ;)
#2270806
Hysterico schreef:Hallo,

Ik moet morgen op APK, en nu zijn de leds van het knipperlicht in mijn linker spiegel kapot, ik heb geen tijd meer om dit te repareren voor morgen. Dus mijn vraag: Mag ik deze aan beide spiegels afplakken met zwarte tape?

Heb namelijk gelezen, als 1 werkt moet de ander ook werken, maar ze zijn niet verplicht.

Hoop dat het mag met de tape.
Dit mag niet.


1 zijrichtingaanwijzer aan elke zijkant het voertuig indein het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen;
richtingaanwijzers aan de voorzijde van het voertuig worden beschouwd als zijrichtingaanwijzers indien het uitgestraalde
licht hiervan duidelijk te zien is vanuit een punt gelegen op 6,00 meter achter de voorzijde van het voertuig en 1.00 meter zijwaarts.
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 121

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]