VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2322055
qua toegestane spoorbreedte gezien wel, en als je meer dan 5mm afwijkt van origineel begint het te "vreten" in je onderstel. Maar ach, yolo.

Overigens vreemd dat iemand met een "Stanceworks" sticker dat moet vragen. :LOL:
#2322058
Uhmmmm.... Iemand beweerde dat je max. 5mm wag afwijken van origineel, en ik wou graag weten of het waar was.


Dus ga ergens anders bijdehand doen. :tu:
#2322059
GinoGJ schreef:Uhmmmm.... Iemand beweerde dat je max. 5mm wag afwijken van origineel, en ik wou graag weten of het waar was.


Dus ga ergens anders bijdehand doen. :tu:
Is niet waar dus, zijn geen officiele regels voor.

Geen dank, hork. :tu:
#2322063
Vladi schreef:
GinoGJ schreef:Uhmmmm.... Iemand beweerde dat je max. 5mm wag afwijken van origineel, en ik wou graag weten of het waar was.


Dus ga ergens anders bijdehand doen. :tu:
Is niet waar dus, zijn geen officiele regels voor.

Geen dank, hork. :tu:

Oke thanks
#2322669
lscholten schreef:is spoorbreedte een apk eis dan? (gewoon nieuwsgierig ;) )
Nou nee dat niet, Met APK en bij de RDW ( Omkeuren ) geen enkel probleem gehad, maar als je weer zo smerige agent tegen komt, vind die vast wel wat om te zeiken..

Heb achter die 10J erop liggen met verbrede randen, hij steekt van boven gezien geen 3cm uit, dat is het probleem niet, maar..De spoorbreedte mag geloof ik maar een paar % afwijken t.o.v. origineel, en dat ga ik dus nooi halen op die manier..En als je een eikel tegen komt, krijg je daar dus een bon voor.

Ze meten dan van de helft op het profiel, tussen de achterbanden in.
#2323763
Spoorbreedte is geen apk eis, wordt inderdaad alleen gekeken of het niet meer dan 30mm uit steekt.
Verder wordt bij twijfel alleen de wielbasis gemeten, evenals de lengte/breedte/hoogte van het voertuig. Wielbasis mag iets afwijken van wat in het kenteken register staat, meen 1% uit m'n hoofd.
Spoorverbreder is ook gewoon toegestaan mits deugelijk bevestigd en het weer niet meer dan 30mm uitsteekt.
#2326334
Ach ja, gewoon van die gele lampenfolie halen en je koplampen foliën. Als oom agent boos is trek je die zooi eraf.

Yolo.
#2326369
Binnenkanten heel netjes spuiten zodat ze het niet zien en je altijd kan zeggen dat het origineel is :LOL:
  • 1
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 121
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]