VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2578958
Misschien dat het al gevraagd is

Onze auto moet voor oktober voor de keuring maar we kunnen nergens vinden of je adapters (5x100--> 5x130) mag hebben voor de keuring. of dat het dan afkeur is.

Adapters zijn 20 mm, banden en velgen zitten nog binnen de wielkastranden
#2581695
is een EPC en Airbag lampje een afkeurpunt?

Groet
door Fritsdeblitz
#2581704
Mag het Airbaglampje branden tijdens de APK-keuring?


Hierop kunnen we een kort antwoord geven, ja dat mag! Airbags en gordelspanners moeten aanwezig zijn, als ze van fabriekswege zijn gemonteerd. Ook moet het controlelampje goed functioneren. Als duidelijk is dat een airbag verwijderd is op de plaats waar in de auto ‘AIRBAG’ staat vermeld of als het controlelampje blijft branden of niet werkt, moet hiervan melding worden gemaakt. Er moet dan op het APK-keuringsrapport een reparatieadvies worden gegeven. Het voertuig wordt hierop dus niet afgekeurd!
#2582553
Ow das minder... dus dat wordt het probleem met EPC laten maken .. want het is er soms wel en soms niet dus moet ik geluk hebbe dat het er niet is haha
#2585159
Mijn auto is volledig opnieuw opgebouwd en had origineel geen abs en uiteraard nu ook weer niet.
Nu heb ik een teller geplaatst van een audi TT en blijft het abs lampje branden evenals de wegrijblokkering, is dit apk afkeur?
#2585162
rstempher schreef:Mijn auto is volledig opnieuw opgebouwd en had origineel geen abs en uiteraard nu ook weer niet.
Nu heb ik een teller geplaatst van een audi TT en blijft het abs lampje branden evenals de wegrijblokkering, is dit apk afkeur?
Ja dit is afkeur,

Airbag lampje is een aantekening

Abs is afkeur.
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 121

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.