VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2611877
bobbob schreef:Stadslichtje is toch verplicht voor de APK?
Moet doe nog op een bepaalde plek zitten in de koplamp?
Wat zijn dus precies de regels voor de plaatsing en werking van de stadslichtjes


Je maf in totaal Vier stadslichten hebben (als deze binnen de 60% regeling vallen)en je bent niet verplicht om ze in je koplamp te hebben bij mk3 ben ik ze wel eens tegen gekomen op de plek van de mistlamp. Hoop dat je vraag beantwoord is
door Fritsdeblitz
#2611977
Hoi hoi weer even een kort vraagje


Ik rij nu met een Downpipe met 200 cel kat en natuurlijk heb ik nu een foutmelding



Ga binnenkort deze laten wegschrijven dus geen foutmelding meer andere truukjes schijnen niet te werken


Wat ik me nu afvraag wat schrijven ze nu precies ik denk gewoon je 2de lamba :SCRATCH:


En vooral kom ik door de APK met een Downpipe met 200 cel kat die weggeschreven is


Of wordt het straks elk jaar de originele Downpipe weer monteren

Fijn weekend allemaal
#2611984
Neo_Wulf schreef:
bobbob schreef:Stadslichtje is toch verplicht voor de APK?
Moet doe nog op een bepaalde plek zitten in de koplamp?
Wat zijn dus precies de regels voor de plaatsing en werking van de stadslichtjes


Je maf in totaal Vier stadslichten hebben (als deze binnen de 60% regeling vallen)en je bent niet verplicht om ze in je koplamp te hebben bij mk3 ben ik ze wel eens tegen gekomen op de plek van de mistlamp. Hoop dat je vraag beantwoord is
Oke komt eropneer dat ik ze gewoon erbij moet zetten in de koplampen.
door Fritsdeblitz
#2611985
ivysangers schreef:Als hij weg geschreven word wel.

Nu kom je niet meer aan de emissie eisen. Dus eobd afkeur.

Na das lekker naatje dan dus dan moet je elk jaar de boel er onder vandaan slopen geen andere oplossing mogelijk :GRR:
door Fritsdeblitz
#2612008
ivysangers schreef:Gewoon helemaal laten wegschrijven zodat hij geen storing geeft en de computer het niet herkent. Dus geen fout.

Dus dan goedkeur. Aangezien er geen fout aanwezig is.

Dat vroeg ik dus thanks
#2612325
Wat zijn de keuringseisen voor het raam aan de bestuurderskant?
Het knopje om het raam naar beneden en omhoog te doen is afgebroken echter kan je wel het pinnetje eronder indrukken zodat het raam naar beneden en naar boven gaat.
Bouwjaar van de auto is 2005.
Schrijft de wet voor dat het raam omhoog en omlaag moet gaan ongeacht op welke manier?
door Fritsdeblitz
#2612347
Fritsdeblitz schreef:
ivysangers schreef:Gewoon helemaal laten wegschrijven zodat hij geen storing geeft en de computer het niet herkent. Dus geen fout.

Dus dan goedkeur. Aangezien er geen fout aanwezig is.

Dat vroeg ik dus thanks
Vraag me alleen nog af of de juiste verbranding nog plaats gaat vinden .Weet misschien nog iemand hoe dat zit bedankt zover
#2612366
Afhankelijk van het Bj van de auto alles vanaf 2006 word uitgelezen bij geen fouten hoeft er geen co of roetmeting gedaan te worden anders word hij op normale wijze gemeten en mag je tot 2008 0.3 co en lambda tussen 1.03/0.97 zijn.
door Fritsdeblitz
#2612372
Neo_Wulf schreef:Afhankelijk van het Bj van de auto alles vanaf 2006 word uitgelezen bij geen fouten hoeft er geen co of roetmeting gedaan te worden anders word hij op normale wijze gemeten en mag je tot 2008 0.3 co en lambda tussen 1.03/0.97 zijn.
Bedankt voor je duidelijke antwoord Maar wat ik me afvraag wat er in de ecu gebeurt en of dat veranderen van de ecu ook mijn verbruik Cq verbranding gaat veranderen .Sorry als ik in het verkeerde topic deze vraag stel nogmaals dank Oja het betreft een Gti 6 uit 2009
#2612381
Doet zeker wat met je verbruik of rijgedrag, zal niet altijd goed merkbaar zijn, maar de ecu mist gewoon iets en regelt daarop..

En zorg dat ze niet alleen de code wegschrijven, maar echt je lambda zelf. Zelf kom je daar niet achter, daarom naar een bekende toe gaan.

Veel jan om de hoek beuners schrijven alleen de code weg, dan zie je deze wel niet meer met uitlezen, maar het hele lambda blok staat er dan wel nog in.
door Fritsdeblitz
#2612382
MK2-VRT schreef:Doet zeker wat met je verbruik of rijgedrag, zal niet altijd goed merkbaar zijn, maar de ecu mist gewoon iets en regelt daarop..

En zorg dat ze niet alleen de code wegschrijven, maar echt je lambda zelf. Zelf kom je daar niet achter, daarom naar een bekende toe gaan.

Veel jan om de hoek beuners schrijven alleen de code weg, dan zie je deze wel niet meer met uitlezen, maar het hele lambda blok staat er dan wel nog in.
Dank Mk en ga naar het adres wat ik van jou heb gehad


Dus hij gaat straks nog meer slurpen das wel weer minder ding loopt al een op 12 haha


Als ik nou een 400 cel kat zou monteren zonder eerste kat heb je dan dit geleuter ook :SCRATCH:


En zal vragen of ze de lamba wegschrijven kijken wat ze zeggen als ik een afspraak maar


Fijne week :tu:
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 121
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]