VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2756208
Dennuus1 schreef:Met dat lijstje van jou kun je echt helemaal niks mee..

In jou auto moet gewoon half synthetisch olie en geen mineraal. Dat hij stinkt komt gewoon doordat hij olie zuipt.

Schokbrekers moeten deugdelijk bevestigd zijn, en moeten goed functioneren (auto mag niet dansen met inveren) of ze lawaai maken maakt niet uit.

En het geroffel, lekker belangrijk, ookal komt er muziek uit je uitlaat, zolang de 4 gas meting goed is, en de uitlaat is van voor naar achter gasdicht, is er niks aan de hand voor de apk.
Oficieel is er een bepaalde decibel toegestaan bij de apk, maar die staat ergens in het vergeten boek achterin.
#2756212
Nee hoor, staat duidelijk bij dat er niet op word getoetst tijdens de apk, oftewel, hoeft niet naar gekeken te worden. Ookal heb jij een steigerpijp van voor naar achter zonder dempers, zolang hij deugdelijk bevestigd zit, gasdicht is, en de 4 gas meting is goed, is het goedkeur. Durf ik best een steekproef op te krijgen..
#2757415
Dimlicht moet wit of geel zijn, en het lichtbeeld moet goed zijn.
Dat laatste is vaak het probleem bij aftermarket led lampen...
door Fritsdeblitz
#2757417
Thanks maar hoe kom ik er zelf achter of het lichtbeeld oke is zonder apk of gewoon de gok wagen


Rij er al mee hoor en ben er eigenlijk wel heel blij mee een berg licht en eigenlijk nooit bestuurders die laten merken dat ze verblind worden
#2757421
Gewoon met deze lampen ter keuring aanbieden, en je originele lampen in de auto leggen, mocht het beeld niet goed zijn kunnen ze zo even de lampen omwisselen..
#2757830
martinb schreef:Als je een stelknop hebt om de hoogte te regelen, dan moet dit werken. Heb je de stelknop niet, geen APK afkeur, dus mag het.
En als je xenon hebt, maar nog wel halogeen stadslicht?

ik kreeg de vorige keer commentaar dat er geen 2 verschillende kleuren in mogen zitten
#2757837
martinb schreef:Als je een stelknop hebt om de hoogte te regelen, dan moet dit werken. Heb je de stelknop niet, geen APK afkeur, dus mag het.
golf2turbodiesel schreef:http://handboek.rdw.nl/regelgeving/apk/ ... fault.aspx

Punt 7.
Schakelaar demonteren en stekker goed uit het zicht werken kan natuurlijk altijd.
Bedankt, ga er mee aan de slag ! :tu:
#2757852
TCDD schreef:
martinb schreef:Als je een stelknop hebt om de hoogte te regelen, dan moet dit werken. Heb je de stelknop niet, geen APK afkeur, dus mag het.
En als je xenon hebt, maar nog wel halogeen stadslicht?

ik kreeg de vorige keer commentaar dat er geen 2 verschillende kleuren in mogen zitten

Verlichting moet links en rechts symmetrisch zijn, dus beide stadslichten moeten dezelfde kleur hebben, en beide dimlichten moeten dezelfde kleur hebben.. enz enz..
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 121
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk