- 02 mei 2008 22:15
#881183
Vandaag is de kever afgekeurd.
Reden: Remmen werken niet volgens de keurmeester. Ik heb dit nog aangevochten, maar volgen de keurmeester was de remcilinder stuk.
Als ik rem met de kever dan kun je het pedaal bijna tot op de grond in trappen zonder dat hij remt. Op de allerlaatste m.m.'s begint hij te pakken. Als ik deze vol intrap dan remt hij echt wel hard, hard genoeg om iemand die achter me rijdt achterop te laten klappen.
Heeft de keurmeester gelijk? Als ik op de rem trap weet ik zeker dat ik er genoeg uit krijg voor de remmenbank. Maar als je op een "normale"manier remt dan vertraagt hij inderdaad bijna niet.
Ik had gevraagd of ik mag remmen op de remmenbank zodat ik kon aantonen dat hij echt wel genoeg remkracht heeft, maar dit werd geweigerd.
Wat nu? Wie heeft er gelijk?
Reden: Remmen werken niet volgens de keurmeester. Ik heb dit nog aangevochten, maar volgen de keurmeester was de remcilinder stuk.
Als ik rem met de kever dan kun je het pedaal bijna tot op de grond in trappen zonder dat hij remt. Op de allerlaatste m.m.'s begint hij te pakken. Als ik deze vol intrap dan remt hij echt wel hard, hard genoeg om iemand die achter me rijdt achterop te laten klappen.
Heeft de keurmeester gelijk? Als ik op de rem trap weet ik zeker dat ik er genoeg uit krijg voor de remmenbank. Maar als je op een "normale"manier remt dan vertraagt hij inderdaad bijna niet.
Ik had gevraagd of ik mag remmen op de remmenbank zodat ik kon aantonen dat hij echt wel genoeg remkracht heeft, maar dit werd geweigerd.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Wat nu? Wie heeft er gelijk?
Huidig wagenpark:
Honda Civic ('95)
Peugeot 206
VW Kever (met 1300 boxermotor)
Porsche 911 Carrera (mod. 964)
Honda Civic ('95)
Peugeot 206
VW Kever (met 1300 boxermotor)
Porsche 911 Carrera (mod. 964)