VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door stoekie
#881183
Vandaag is de kever afgekeurd.

Reden: Remmen werken niet volgens de keurmeester. Ik heb dit nog aangevochten, maar volgen de keurmeester was de remcilinder stuk.

Als ik rem met de kever dan kun je het pedaal bijna tot op de grond in trappen zonder dat hij remt. Op de allerlaatste m.m.'s begint hij te pakken. Als ik deze vol intrap dan remt hij echt wel hard, hard genoeg om iemand die achter me rijdt achterop te laten klappen.

Heeft de keurmeester gelijk? Als ik op de rem trap weet ik zeker dat ik er genoeg uit krijg voor de remmenbank. Maar als je op een "normale"manier remt dan vertraagt hij inderdaad bijna niet.

Ik had gevraagd of ik mag remmen op de remmenbank zodat ik kon aantonen dat hij echt wel genoeg remkracht heeft, maar dit werd geweigerd. :(

Wat nu? Wie heeft er gelijk?
Gebruikersavatar
door vw-bully
#881201
de keur meester heeft gelijk in dit geval,ga je niet acc kun je in beroep gaan
dan kom er zo wie zo nog een keuring van een rdw keurmeester
Gebruikersavatar
door ThomasIV
#885260
Mag je ipv stalen kentekenplaten ook een stikker hebben of wordt hier moeilijk over gedaan door onze "blauwe vrienden" of een apk keurmeester???
Gebruikersavatar
door vw-bully
#885277
ThomasIV schreef:Mag je ipv stalen kentekenplaten ook een stikker hebben of wordt hier moeilijk over gedaan door onze "blauwe vrienden" of een apk keurmeester???
je mag alleen goed gekeurd kenteken platen gebruiken!!

info is wel te vinden op de rdw site.
Gebruikersavatar
door ThomasIV
#885285
vw-bully schreef:
ThomasIV schreef:Mag je ipv stalen kentekenplaten ook een stikker hebben of wordt hier moeilijk over gedaan door onze "blauwe vrienden" of een apk keurmeester???
je mag alleen goed gekeurd kenteken platen gebruiken!!

info is wel te vinden op de rdw site.
Maar bestaan er dan stikkerplaaten die goedgekeurd zijn??
Gebruikersavatar
door vw-bully
#885299
volgens mij niet,je wilt eigenlijk de zelde soort platen als in de uk??
Gebruikersavatar
door ThomasIV
#885412
Ja zijn idd wel dezelfde afmeting, alleen dan geen plaat maar een sticker :mrgreen:
door Jarno8v
#891150
Nope, zijn er niet ;)

Mag ook niet trouwens :P
Gebruikersavatar
door vw-bully
#891164
ThomasIV schreef:Ja zijn idd wel dezelfde afmeting, alleen dan geen plaat maar een sticker :mrgreen:
in nederland niet toegestaan!
Gebruikersavatar
door will-editionone
#891221
er bestaan ook nog van die kleefplaten.. deze zullen ook wel niet toegestaan zijn, maar in ieder geval een beter alternatief dan stickers..

deze maak je gewoon nat en dan blijven ze gewoon op je (GESPOTEN) bumper kleven...

misschien nuttige info.. misschien ook niet.. maar ik dacht ik zeg het even ;)
Gebruikersavatar
door ThomasIV
#894495
will-editionone schreef:er bestaan ook nog van die kleefplaten.. deze zullen ook wel niet toegestaan zijn, maar in ieder geval een beter alternatief dan stickers..

deze maak je gewoon nat en dan blijven ze gewoon op je (GESPOTEN) bumper kleven...

misschien nuttige info.. misschien ook niet.. maar ik dacht ik zeg het even ;)
Is zeker nuttig ;)

Kom net terug van W-see, en heb daar toch iets moois gezien, soort plasma kentekenplaten, dus ga daar eens voor informeren :mrgreen:
Gebruikersavatar
door vw-bully
#894765
will-editionone schreef:er bestaan ook nog van die kleefplaten.. deze zullen ook wel niet toegestaan zijn, maar in ieder geval een beter alternatief dan stickers..

deze maak je gewoon nat en dan blijven ze gewoon op je (GESPOTEN) bumper kleven...

misschien nuttige info.. misschien ook niet.. maar ik dacht ik zeg het even ;)
maar ook niet toegestaan op de openbareweg!
Gebruikersavatar
door will-editionone
#894774
nee zoiets vermoedde ik al..

daarintegen kun je natuurlijk voor de zekerheid altijd je originele platen in de koffer leggen voor het geval dat...


ok is duidelijk genoeg denk ik ! ;)
door timberland
#894844
dat kun je doen maar als je een lullige agent tegenkomt mag hij alsnog je auto in beslag nemen aangezien je geen officieel toegestane nummerborden voert.
stikkers mogen wel mits je auto daarvoor een keuring heeft doorstaan waaruit blijkt dat je geen standaard nummerbord kan plaatsen en een amerikaanse nummerbord ook niet toelaat,
(komt alleen voor bij bepaalde sportauto's en degene die genoeg betaald)
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 121
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk