VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door ate-vr6-
#1022122
waar is dat van dan onderstel? want weet wel dat bij de onderstel het plaatstaal wel stevig moet zijn zonder roestgaten omdat daardoor de sterkte wel afneemt
Gebruikersavatar
door SneakyBass
#1022160
eddie schreef:Mag dit ? dit is het scharnier punt bestuurderskant van het subframe-draagarm bij een polo 6N

Afbeelding

Ik weet dat het niet gezond maar wil ff weten of ik het voor de apk moet fiksen .
ophangpunten voor onder andere draagarmen hebben een roestgradatie van 8E! d.w.z dat 1/4 deel weggeroest mag zijn...

dus ben bang dat dit een afkeur wordt voor apk omdat dit deel doorgescheurd is.
Gebruikersavatar
door GijsK
#1022162
GijsK schreef:moet ik wel of geen spatbordknipperlichten hebben op mijn polo 6n2, 2000-9?? dat is wel een vraag voor hier toch :)
toch wil ik een bevestiging hebben van iemand die het hier heeft. weet iemand een persoon die een polo 6n2 heeft ZONDER zijscherm knippers?
Gebruikersavatar
door SneakyBass
#1022191
GijsK schreef:
GijsK schreef:moet ik wel of geen spatbordknipperlichten hebben op mijn polo 6n2, 2000-9?? dat is wel een vraag voor hier toch :)
toch wil ik een bevestiging hebben van iemand die het hier heeft. weet iemand een persoon die een polo 6n2 heeft ZONDER zijscherm knippers?

meestal is het zo, dat wanneer een apk keurmeester een auto zou krijgen waar geen zij knipperlichten op zitten deze toch goedkeurt... als je een beetje half naast en achter de auto gaat staan, en je ziet je knipperlichten knipperen aan de voorzijde is het goed. tenminste zo zou ik hem wel goedkeuren.
door timberland
#1022193
SneakyBass schreef:
GijsK schreef:
GijsK schreef:moet ik wel of geen spatbordknipperlichten hebben op mijn polo 6n2, 2000-9?? dat is wel een vraag voor hier toch :)
toch wil ik een bevestiging hebben van iemand die het hier heeft. weet iemand een persoon die een polo 6n2 heeft ZONDER zijscherm knippers?

meestal is het zo, dat wanneer een apk keurmeester een auto zou krijgen waar geen zij knipperlichten op zitten deze toch goedkeurt... als je een beetje half naast en achter de auto gaat staan, en je ziet je knipperlichten knipperen aan de voorzijde is het goed. tenminste zo zou ik hem wel goedkeuren.
als je de knipperlicht kan zien wanneer je 6 meter achter de auto staat en 1 meter opzij is dit goedkeur.
bij een T4 is dit ook de reden dat op het knipperlichtglas een bult zit.
je mag uiteraard ook een plaklampje op het scherm zetten met de apk keuring.
dan is het ook goed
Gebruikersavatar
door SneakyBass
#1022199
timberland schreef:
SneakyBass schreef:
GijsK schreef: toch wil ik een bevestiging hebben van iemand die het hier heeft. weet iemand een persoon die een polo 6n2 heeft ZONDER zijscherm knippers?

meestal is het zo, dat wanneer een apk keurmeester een auto zou krijgen waar geen zij knipperlichten op zitten deze toch goedkeurt... als je een beetje half naast en achter de auto gaat staan, en je ziet je knipperlichten knipperen aan de voorzijde is het goed. tenminste zo zou ik hem wel goedkeuren.
als je de knipperlicht kan zien wanneer je 6 meter achter de auto staat en 1 meter opzij is dit goedkeur.
bij een T4 is dit ook de reden dat op het knipperlichtglas een bult zit.
je mag uiteraard ook een plaklampje op het scherm zetten met de apk keuring.
dan is het ook goed

dat antwoord had ik idd ook al gegeven op pag. 24 :mrgreen:
door timberland
#1022201
mijn excuses, had ik niet gezien maar ga met sneakybass mee :mrgreen:
Gebruikersavatar
door SneakyBass
#1022204
timberland schreef:mijn excuses, had ik niet gezien maar ga met sneakybass mee :mrgreen:

dan weet Gijs nu zeker waar ie aan toe is ofniet dan? :mrgreen:
door B-ram
#1023675
anders monteer je toch m3 spiegels met knipperlicht:P.
Gebruikersavatar
door GijsK
#1030212
Wat gebeurt er als mijn auto APK-afgekeurt word, ik denk namelijk dat er teveel speling op me rubbers zit. Mag ik er dan nog mee rijden? Omdat mijn 'sleutelplaats' 120km verderop ligt :( .. (woonplaats > werkplaats)
door timberland
#1030300
zolang je draagarmen niet de subframe kunnen raken is het gewoon goedkeur.
om het moment dat je achterste rubber er zo uitligt dat je heb zonder probleem naar boven en beneden kan drukken tegen het subframe is het afkeur.
maar dan liggen ze ook echt goed los
Gebruikersavatar
door GijsK
#1030358
hmk dan valt het inderdaad wel mee, hoop ik :).

maar wat als het afkeur is.. mag ik dan nog rijden?
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 121

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.