VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1139494
nou om op de achterlichten terug te komen. ken genoeg die er gewoon mee door de apk mee komen.

Maar het mag idd niet dus je als je het doet neem je een risico als je het wel doet.

En gister nog met een steekproefcontroleur over de dichte(gecleande) deuren gehad. maar hij vond het erg moeilijk, aangezien als ik in de auto zit met mijn afstandbediening dan is hij niet meer open te krijgen van buiten.
door timberland
#1139615
vwgolfjeII schreef:nou om op de achterlichten terug te komen. ken genoeg die er gewoon mee door de apk mee komen.

Maar het mag idd niet dus je als je het doet neem je een risico als je het wel doet.

En gister nog met een steekproefcontroleur over de dichte(gecleande) deuren gehad. maar hij vond het erg moeilijk, aangezien als ik in de auto zit met mijn afstandbediening dan is hij niet meer open te krijgen van buiten.
tja maar dat staat nergens beschreven in het grote boek.
dus dat deuren probleem is voor de apk keurmeester of deze het goed vind.
mocht een steekproefcontroleur dat niet vinden is het pech voor hem.
dan mag je als keurmeester op je strepen staan, dat jij hem Wel goed vind.

En over Kennen en weten,
Ik zie het snel genoeg wanneer ze gespoten zijn.
Dat een keurmeester het wel goed vind is een persoonlijke keuze.
Ik vertel alleen de officiele regels, niet over bepaalde laksheid van keurmeesters.
#1139800
ja daar heb je helemaal gelijk in TIMBERLAND. maar ik keur hem er ook gewoon goed mee hoor. en als ze gaan zeuren plak ik mijn afstandbediening aan de buitenkant. dan is ie van binne en buiten te openen haha.
door timberland
#1148504
GijsVr6 schreef:Vraagje, bij mijn Corrado heb ik mijn voorbumper gecleaned. Heb nu mijn knipperlicht op de plaats van de verstraler zitten in de koplamp. Zijn er regels voor hoever het knipperlicht vanaf de zijkant van de auto moet zitten?
ik kan niet direct even de regels vinden van de afmetingen.
maar het mag een aanzienlijke afstand hebben.
zie de knipperlichten bijv van een kever, of een golf4/bora die heeft ze ook in de koplamp zitten.
coilt schreef:is een zijknipperlicht verplicht?

ben van plan alles te cleanen en ook de knipperlicht uitsparing is dit dan afkeur..
na 31december 1997 is het verplicht om zijknipperlichten te hebben
RITC schreef:is het bij een caddy mk1 verplicht om banden met een loadindex te monteren?????
De op de band van een bedrijfsauto, in gebruik genomen na 31 december 1997, vermelde loadindex mag niet kleiner zijn dan de loadindex, behorende bij de maximumlast per band van de in het kentekenregister vermelde aslast. Hierbij is het bepaalde in aanvullende permanente eisen, artikel 50 van toepassing.
#1148538
timberland schreef:

RITC schreef:is het bij een caddy mk1 verplicht om banden met een loadindex te monteren?????
De op de band van een bedrijfsauto, in gebruik genomen na 31 december 1997, vermelde loadindex mag niet kleiner zijn dan de loadindex, behorende bij de maximumlast per band van de in het kentekenregister vermelde aslast. Hierbij is het bepaalde in aanvullende permanente eisen, artikel 50 van toepassing.
Dank je wel, dus bij mij hoeft het niet. bj 1988
#1150956
morgen "mag" die van mij weer voor apk weg,
echter kan dat apparaat niet op de brug :lol:
ik kan oprijplaten versieren, maar dan is het nog de vraag of dat gaat passen.
Nu is de vraag, wordt hij ook apk goedgekeurd als bij de keuring de voorbumper wordt gedemonteerd?
dan past hij wel op de brug..
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 121

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.