VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
ik zie zowiezo het nut niet echt van zo'n constructie eigenlijk
ik denk dat je met zoiets de complete symetrie van je onderstel onderuit haalt, en je een auto krijgt die voor geen dubbeltje meer rijd ;)
mrotuning schreef:Hallo nog een vraagje,

Mag je auto ook verlaagd zijn voor de apk? of is er een regel van wat maximaal mag?

Mvg.
Ja dat mag. maarrrrrrrrrrrr wat er waak gebeurt is dat als de auto met zijn wielen van de grond is de veren los om/tussen de veerpoten zitten. Dat mag niet.
Verder moeten de wielen in alle standen vrij kunnen draaien en mogen de stuurstangen niet tegen de bodem komen. Dit zijn de meest voorkomende, iemand nog een aanvulling?
door timberland
dat zijn inderdaad de meest voorkomende echt aanvullingen kwa verlaging heb ik ook niet.

Over mijn vraagje, het is gewoon toegestaan mits de achteras zijn ophangpunt aan het chassis niet kan raken.
Het wordt veel gebruikt op circuit auto's, een maatje van mij had het op zijn auto zitten maar dat is ook een puur circuit auto.
en de wegligging is echt 10 keer zo sterk geworden.
AntiAlfa schreef:

Mag je auto ook verlaagd zijn voor de apk? of is er een regel van wat maximaal mag?

Mvg.
Ja dat mag. maarrrrrrrrrrrr wat er waak gebeurt is dat als de auto met zijn wielen van de grond is de veren los om/tussen de veerpoten zitten. Dat mag niet.
Verder moeten de wielen in alle standen vrij kunnen draaien en mogen de stuurstangen niet tegen de bodem komen. Dit zijn de meest voorkomende, iemand nog een aanvulling?

Hoe is dat op te lossen? of gewoon originele veren eronder.
mrotuning schreef:
AntiAlfa schreef:

Mvg.

Hoe is dat op te lossen? of gewoon originele veren eronder.
idd. de originele weer monteren of een set veren incl. dempers aanschaffen :?

Succes
coilt schreef:Zit er een minimum hoogte vannaf de grond gemeten aan de knipperlicht van voorkant auto?
Hoogte heb ik niet kunnen vinden, wel dat ze maximaal 40 cm vanaf de zijkant naar binnen mogen zitten. Ze moeten gewoon goed waarneembaar zijn. ;)
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 121
OEM webshops

Je zou het hier kunnen proberen. Maar voor zoiet[…]

Misschien een gekke vraag....maar accu wel goed? W[…]

Heel vreemd, zou niets met elkaar te maken moeten […]

ff voorstellen