VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1176847
AntiAlfa schreef:
coilt schreef:Zit er een minimum hoogte vannaf de grond gemeten aan de knipperlicht van voorkant auto?
Hoogte heb ik niet kunnen vinden, wel dat ze maximaal 40 cm vanaf de zijkant naar binnen mogen zitten. Ze moeten gewoon goed waarneembaar zijn. ;)
Het zou dus mogen dat ze onderin het gaas gemonteerd worden ,, want heb een golf 5 gti look bumper en kan amerikaanse koplampen+achterlichten aankomen voor golf 3(black pearl gti versie) en daar zit voor geen knipperlicht in

dus dacht mischien ipv zon mistlicht onderin ombouwen naar knipperlichten in de linker en rechter gaas gedeeltes en dan zal het ongeveer 15/20 cm boven de grond zitten
#1176879
coilt schreef:
AntiAlfa schreef:
coilt schreef:Zit er een minimum hoogte vannaf de grond gemeten aan de knipperlicht van voorkant auto?
Hoogte heb ik niet kunnen vinden, wel dat ze maximaal 40 cm vanaf de zijkant naar binnen mogen zitten. Ze moeten gewoon goed waarneembaar zijn. ;)
Het zou dus mogen dat ze onderin het gaas gemonteerd worden ,, want heb een golf 5 gti look bumper en kan amerikaanse koplampen+achterlichten aankomen voor golf 3(black pearl gti versie) en daar zit voor geen knipperlicht in

dus dacht mischien ipv zon mistlicht onderin ombouwen naar knipperlichten in de linker en rechter gaas gedeeltes en dan zal het ongeveer 15/20 cm boven de grond zitten
Ik zou de mistlampen dan wit laten knipperen, dat mag namelijk ;)
#1179485
skitzo schreef:en vergeet niet dat de wielen/banden ook niet mogen aanlopen ;)
Ik denk dat ik het antwoord al weet maar even voor de zekerheid... :oops:

Dus als je voorbanden met volledig insturen net tegen je wielbak komt (aan de binnenkant, kant van de motor zeg maar) is het dus 100% afkeur?
door timberland
#1179867
de remmen moeten een veilige dikte hebben van zowel de schijf als blokken,
het mag niet ijzer op ijzer zijn en de schijf mag niet meer dan 50% van de schijfoppervlakte verroest zijn.
#1180359
Jongens: kort maar krachtig, is dit afkeur of niet?kreeg geen foto erbij geupload zie daarom mijn topic in ''volkswagen problemen''
de plaat onder de accu was doorgerot en nu heeft een kennis het rotte stuk eruit geslepen, en de rest behandeld met zinkspray.alleen het opstaande randje van de kokerbalk zit nog wat roest op.het gaat om een golf mk2, plaatdeel achter de koplamp waar de accu opstaat.is dit afkeur (mits ik een manier vind om de accu toch stevig te bevestigen) want dat is in elk geval afkeur heb ik me laten vertellen.ik heb er zelf namelijk geen verstand van.
#1180815
Welke eisen zitten eraan als je de achterbank eruit wil halen en 1 stoel in het midden wil maken?

ivm gordels of bevestiging van de stoel,

Ik zal er dan de slede op het carrosserie maken en een 4punts gordel nemen wat handiger is om te maken in het midden

Iemand enkele tips voor als ik eraan ga beginnen?
door timberland
#1183463
coilt schreef:Welke eisen zitten eraan als je de achterbank eruit wil halen en 1 stoel in het midden wil maken?

ivm gordels of bevestiging van de stoel,

Ik zal er dan de slede op het carrosserie maken en een 4punts gordel nemen wat handiger is om te maken in het midden

Iemand enkele tips voor als ik eraan ga beginnen?
Gewoon met apk de stoel eruit trekken,
dan hoeven die niet gekeurd te worden :mrgreen:
door timberland
#1183465
volksfahrer schreef:Jongens: kort maar krachtig, is dit afkeur of niet?kreeg geen foto erbij geupload zie daarom mijn topic in ''volkswagen problemen''
de plaat onder de accu was doorgerot en nu heeft een kennis het rotte stuk eruit geslepen, en de rest behandeld met zinkspray.alleen het opstaande randje van de kokerbalk zit nog wat roest op.het gaat om een golf mk2, plaatdeel achter de koplamp waar de accu opstaat.is dit afkeur (mits ik een manier vind om de accu toch stevig te bevestigen) want dat is in elk geval afkeur heb ik me laten vertellen.ik heb er zelf namelijk geen verstand van.
Als ik het zo lees zou het goedkeur moeten zijn, mits de accu goed opgesloten zit cq vastzit.
hij mag er niet los op staan
#1183510
timberland schreef:
coilt schreef:Welke eisen zitten eraan als je de achterbank eruit wil halen en 1 stoel in het midden wil maken?

ivm gordels of bevestiging van de stoel,

Ik zal er dan de slede op het carrosserie maken en een 4punts gordel nemen wat handiger is om te maken in het midden

Iemand enkele tips voor als ik eraan ga beginnen?
Gewoon met apk de stoel eruit trekken,
dan hoeven die niet gekeurd te worden :mrgreen:
Is het dan niet eigenlijk een grijs kenteken toch ?
want die vraag zul je dan wel krijgen ,, want er zal dan niemand achterin kunnen

maar heb daar eigenlijk dus geen zin in om elke keer die stoel er weer uit te halen, daarom vastmaken op het carrosserie met inbus bouten ( zit de achterbank ook maar mee vast als je dat bekijkt)
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 121

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.