VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door timberland
#1268791
haha, ik heb er nu al 7 gehad die ik rond 16:48 afgemeld had.
en kan dat fabeltje van bij de 3de auto van de dag krijg je geen steekproef verhaal.
vandaag was het weer raak en heb ze al eerder zo gehad.
#1269290
Vandaag ga ik voor de apk. Hopen maar dat het allemaal goed komt.

- er is 1 mistlicht gestolen en dat is nu uiteraard een gat. Maakt niks uit voor de apk toch (gevaarlijk of scherp oid)? Als het andere mistlicht ook maar niet werkt (doen ze het beide niet, is ook goedkeur)

- en ik heb hella golf 4 look koplampen, maar er zitten verschillende punten op om hem te verstellen, van die witte plastik schroefdoppen ofzo. Maar 1 daarvan is goed bereikbaar, hoe kom je bij die andere die helemaal tegen het zijscherm aan zit? Want die is volgens mij voor het dimlicht....
#1269303
leongti schreef:Vandaag ga ik voor de apk. Hopen maar dat het allemaal goed komt.

- er is 1 mistlicht gestolen en dat is nu uiteraard een gat. Maakt niks uit voor de apk toch (gevaarlijk of scherp oid)? Als het andere mistlicht ook maar niet werkt (doen ze het beide niet, is ook goedkeur)

- en ik heb hella golf 4 look koplampen, maar er zitten verschillende punten op om hem te verstellen, van die witte plastik schroefdoppen ofzo. Maar 1 daarvan is goed bereikbaar, hoe kom je bij die andere die helemaal tegen het zijscherm aan zit? Want die is volgens mij voor het dimlicht....

- De andere mistlamp eruit idd. uithalen en dan is het oké.

- Als het lichtbeeld van de koplamp goed is, maakt het niet uit.

Succes
#1269401
kom net terug, afgekeurd:

- Lambda signaal te hoog (gat in uitlaat, na dichtsmeren met gungum was het wel goed)
- kentekenverlichting (lampje kapot?)
- Hoogteverstelling koplampen (heb er een schakelaar inzitten maar die werkt niet, dus die moet er ff uit)
- RA band canvas zichtbaar
- Linker dorpel lassen

Advies: remleidingen ontroesten en invetten (behoud)

Vooral met die linker dorpel zit ik een beetje, ik heb een mig lasapparaat, zal ik dit zelf lassen?
#1269658
leongti schreef:kom net terug, afgekeurd:

- Linker dorpel lassen

Vooral met die linker dorpel zit ik een beetje, ik heb een mig lasapparaat, zal ik dit zelf lassen?
Hoe groot is het gat in je dorpel dan, je best een aardig gat hebben. :?
#1269890
leongti schreef:moet de roest nog weghalen en dan kijken wat er overblijft, hij prikte er met zijn schroevedraaier doorheen dus daar moest wat aan gebeuren.
Hij mag niet prikken, hij mag met een bolle hamer met beleid tikken! :evil:

Meet de grote van de roeste plek/gat eens op.
Als de roest onder de deur zit graag de lengte van de deur.
Zit hij op het stuk dorpel van het achterscherm, dan daar graag de totale lengte van.

Reken ik de roestschade even uit.

;)
#1270116
DarkprojectX schreef::oops: ik heb toenertijd bij mn gti het gat in mn dorpel gefixt door de roest eruit te tikken,
toen met glasvezelmatje de voel dicht gemaakt, en daarna geschuurd en gespoten :oops:

wel goedgekeurd :lol:
Die rep. van jou is dan gewoon een roest schade en als die binnen de maten valt is dat gewoon oké.
Er mag best een flink gat in de dorpel zitten.
Ik zal eens wat voorbeelden zoeken.

;)
#1270160
Nu heb ik ook een vraagje. Ik had laatst een discussie over remleidingen.
Hij zegt dat je als je met een schuurpapiertje de remleiding hebt opgeschuurt, om te kijken of er putvorming is. En je het daarna netje inspuit, jehet toch als ac punt moet melden op je apk papieren.

Nou is het voor mij de eerste keer dat ik dit hoorde. En het me erg stuk lijkt.Maar weet het niet zeker :mrgreen:
#1270366
vwgolfjeII schreef:Nu heb ik ook een vraagje. Ik had laatst een discussie over remleidingen.
Hij zegt dat je als je met een schuurpapiertje de remleiding hebt opgeschuurt, om te kijken of er putvorming is. En je het daarna netje inspuit, jehet toch als ac punt moet melden op je apk papieren.

Nou is het voor mij de eerste keer dat ik dit hoorde. En het me erg stuk lijkt.Maar weet het niet zeker :mrgreen:
Je mag hem niet afmelden als er putcorrosie aanwezig is, als dat er niet is is het ook geen AC.
Ik zou hem na het afmelden pas inspuiten, daar doen ze wel eens moeilijk over. Kun je alles er weer afhalen :?
#1271578
vwgolfjeII schreef:Nee sorry ik bedoel als je hem hebt opgeschuurt. En dan constateerd dat het goedkeur is. Dan tyctieleer je het natuurlijk weer. Maar moet je dat als AC opgeven.

Als je hem hebt omgeschuurd, en er is geen putcorrosie dan is het geen AC. Ik zou heb dan afmelden en later tyctieleren. Ik heb weel eens gehad dat ik de tyctiel er weer af kon halen.

:?
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 121

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]