VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1583333
MONDY schreef:lijkt mij niet dat ze los moeten, denk zelfs dat jou angel eyes niet in hoogte verstelbaar zijn ( elektrisch dan )
Ze worden volop aangeboden met elektrisch in hoogte verstelbaar, precies dezelfde als ik heb :(. Wat zou er onder die schroeven zitten ?
#1583352
MONDY schreef:i dont know.
Men zegt dat ik die stel schroeven, de 3 stuks eruit moet halen. De zit toch een iets onder waardoor hij omhoog of na beneden gaat, dit gebeurd dan met die stel schroeven wat handmatig is. Ze hebben mij beloofd dat deze ook elektrisch verstelbaar zijn. De ene heeft het over een schroef, de andere zegt, draai die 3 bouten eruit en de andere komt weer met een compleet ander verhaal :(.

Kan niks vinden op Google of Youtube :(
#1584968
hardwareman schreef:
MONDY schreef:bij de angeleyes zitten op de plejk waar jij de motortjes eruit heb gehaald van je originele lampen een soort van dopje die je een kwartslag moet draaien en erit kan halen op dezelfde manier als bij de motortjes.

En dan je motortjes erin zetten en klaar is hardwareman
Dan denk ik dat ze die bij mij zijn vergeten, ik zie nergens een dopje die ik een kwartslag moet draaien, ja het knipperlicht maar dat kan het niet zijn denk ik.

Deze foto's heb ik genomen van de achterkant van mijn angel eye lamp. Ding doet het prima en perfect alleen ik kan het nergens vinden :$. Kijk ik erover heen ?

Zijn dit polo lampen?? met knipperlicht eraan vast? Bij een polo zitten de stelmotors voor de hoogte verstelling in de lamp en niet zoals golf 2/3 aan de buitenkant.
#1585298
VWJTI schreef:
hardwareman schreef:
MONDY schreef:bij de angeleyes zitten op de plejk waar jij de motortjes eruit heb gehaald van je originele lampen een soort van dopje die je een kwartslag moet draaien en erit kan halen op dezelfde manier als bij de motortjes.

En dan je motortjes erin zetten en klaar is hardwareman
Dan denk ik dat ze die bij mij zijn vergeten, ik zie nergens een dopje die ik een kwartslag moet draaien, ja het knipperlicht maar dat kan het niet zijn denk ik.

Deze foto's heb ik genomen van de achterkant van mijn angel eye lamp. Ding doet het prima en perfect alleen ik kan het nergens vinden :$. Kijk ik erover heen ?

Zijn dit polo lampen?? met knipperlicht eraan vast? Bij een polo zitten de stelmotors voor de hoogte verstelling in de lamp en niet zoals golf 2/3 aan de buitenkant.
Nee, gaat om een Seat Ibiza Cupra. Bij mijn originele lampen zat er een opening voor net zoals bij je knipperlicht, een kwartslag draaien en je klikt ze er zo uit ;). Bij mijn angel eyes heb ik die optie niet en vrees ervoor dat ik nu geen elektrische hoogte regeling heb.
#1585391
van welk jaar is je seat? Is dit het model tot 99. Dan zal er in die nieuwe koplampen de verstelling ook wel aan de binnenzijde zitten omdat deze hetzelfde zijn als de polo koplampen van een 6n alleen het glas is anders. Dan moet je toch een die kruisschroeven loshalen om te kijken of daar geen bevestiging zit voor de stelmotoren
#1586068
VWJTI schreef:van welk jaar is je seat? Is dit het model tot 99. Dan zal er in die nieuwe koplampen de verstelling ook wel aan de binnenzijde zitten omdat deze hetzelfde zijn als de polo koplampen van een 6n alleen het glas is anders. Dan moet je toch een die kruisschroeven loshalen om te kijken of daar geen bevestiging zit voor de stelmotoren
Bouwjaar is 1999 maar het model is 98 volgens mij.

http://images0.tablondeanuncios.com/ima ... 863902.jpg

Ik heb wel 2 kruiskop schroeven bij mijn lampen gezien, denk dat je daarop doelt. Zal eens kijken ;).
#1587987
tijnoo schreef:haal gewoon die schakelaar uit je dash dan ben je klaar :)
Helaas mag dat niet meer.
Op het moment dat ze de bekabeling naar de koplampen zien, of de stelmotoren zelf, is het gewoon afkeur ;)
#1588127
Timberland schreef:
tijnoo schreef:haal gewoon die schakelaar uit je dash dan ben je klaar :)
Helaas mag dat niet meer.
Op het moment dat ze de bekabeling naar de koplampen zien, of de stelmotoren zelf, is het gewoon afkeur ;)
uhm vorige week nog een steekproef gehad waar ik de schakelaar eruit geschroefd had...
en zelfs nog met de steekproefcontroleur over gehad.... no problemo
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 121
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]