VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1588908
Voor banden blijft dezelfde regel.
1,6 tot 2,5 mm is advies, daaronder is afkeur en daarboven is alles goed.
Echter verliest een winterband zijn werking onder de 4mm.
Daardoor is het advies om ze bij 4,0mm te vervangen.
Maar voor apk verandert er niks
#1592775
Heyyyy jongens,

Ik heb een vraag over dagrijverlichting. Ik heb op forum en op google gezocht naar regelgeving. Maar op de ene site zeggen ze dat het wel mag, en op het andere site van niet. Momenteel ben ik behoorlijk in de war. Ik wil een dagrijverlichting van 8 leds in mijn bumpersleuf inbouwen. Wanneer moet hij ingeschakeld en uitgeschakeld worden. Mag hij alleen in combinatie met een stadsverlichting aan en bij dimlicht uit. En als het mag? Kan ik de draad van dagrijverlichting direct op stadsverlichting doorverbinden met .....??
#1597178
hey mensen

ik heb pas me cabbiej opgekrikt want moest olie verversen en filter

nu dacht ik laat ik gelijk eens me rond me banden controleren

nu vermoede ik dus dat me wiellagers aan vervanging toe zijn

ik kan hem iets kantellen zeg maar
zit een lichte speling op
het is miss een mm of 2 is dit een apk afkeur?

tijdens rijden hoor ik me lagers niet geen rare geluiden of dergelijke
gezien hij binnenkort voor de apk moet weet ik dit graag van te voren kan ik ze miss nog vervangen :tu:

thnx voor de reacties :mrgreen:
#1598530
tijnoo schreef:kan een ook een stuurkogel zijn :) of fusee. of waar wiebel je aan ?

nou ik wiebel dus aan me wiel haha

die kantel ik als het ware links en rechts beetnemen en dan kantellen dan voel ik iets speling erop zitten

voelt aan of het echt op me ass zit maar kan ook iets anders zijn natuurlijk :SCRATCH:
#1600362
KevinJ schreef:Mag je gele lampen hebben voor de apk? Of wordt die daarop afgekeurd, het gaat om een Corrado, wisselen is niet heel makkelijk dus vraag me af of ze erin mogen blijven zitten.
koplampen mogen niet anders dan wit of geel licht uitstralen.

m.a.w dit mag :tu:
#1600642
mkaddict schreef:
tijnoo schreef:kan een ook een stuurkogel zijn :) of fusee. of waar wiebel je aan ?

nou ik wiebel dus aan me wiel haha

die kantel ik als het ware links en rechts beetnemen en dan kantellen dan voel ik iets speling erop zitten

voelt aan of het echt op me ass zit maar kan ook iets anders zijn natuurlijk :SCRATCH:
Spoorstangkogel hoogstwaarschijnlijk,1mm is max. toelaatbaar,wel meten uiteraard met juiste meter.
#1600746
mkaddict schreef:hey mensen

ik heb pas me cabbiej opgekrikt want moest olie verversen en filter

nu dacht ik laat ik gelijk eens me rond me banden controleren

nu vermoede ik dus dat me wiellagers aan vervanging toe zijn

ik kan hem iets kantellen zeg maar
zit een lichte speling op
het is miss een mm of 2 is dit een apk afkeur?

tijdens rijden hoor ik me lagers niet geen rare geluiden of dergelijke
gezien hij binnenkort voor de apk moet weet ik dit graag van te voren kan ik ze miss nog vervangen :tu:

thnx voor de reacties :mrgreen:
Is dat voor of achter?

Achter geen probleem

Voor is het afhankelijk waar je de speling meet
#1603377
ja heb ook een vraag ik had laast al discussie of de running lights of dat door de keuring komt heb zelf een polo 6n2 en ben er nog niet over uit het nou mag of niet want amerikanen hebben het zelfde
laat het me even weten
#1603564
RITC schreef:Hoe kan het dat me Pa pas over 2 jaar weer moet voor de APK?
Alvast bedankt

Sinds 1 januari 2008 is de termijn waarop nieuwere auto’s moeten worden gekeurd gewijzigd. Dit geldt zowel voor de eerste apk als voor de eerstvolgende keuringen. Daarvoor was het namelijk zo dat de eerste APK na 3 jaar vanaf uitgifte van het eerste kenteken moest plaatsvinden en daarna iedere jaar, dus interval 3-1-1-etc. Dit is veranderd in de eerste keuring na 4 jaar, daarna 2 keer na 2 jaar en daarna ieder jaar, dus 4-2-2-1-etc. Deze wijziging geldt echter alleen voor auto’s met een benzine- of elektromotor met datum eerste toelating na 1 januari 2005. Voor auto’s op diesel, gas en alle andere brandstoffen geldt nog steeds de 3-1-1 regeling.
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 121

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]