VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1746741
rstempher schreef:Beste keurmeesters.
Moet een vw lupo uit 1999 zijknipperlichten voeren in de zijschermen?
Ik wil ze dicht laten maken maar mag dat voor apk of moet ik ze dan bijv in de spiegels plaatsen.
Of geldt hier ook dat als ze er niet op zitten ze ook niet gekeurd hoeven te worden.
Ik hoor het graag
Gr Ron
d.
twee richtingaanwijzers aan de voorzijde en twee aan de achterzijde van het voertuig, dan wel één richtingaanwijzer aan elke zijkant indien het voertuig vóór 1 juli 1967 in gebruik is genomen; het licht van de richtingaanwijzers van personenauto’s die na 30 juni 1967 in gebruik zijn genomen moet knipperen;
e.
waarschuwingsknipperlichten indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen;
f.
één zijrichtingaanwijzer aan elke zijkant van het voertuig indien het voertuig na 31 december 1997 in gebruik is genomen. Richtingaanwijzers aan de voorzijde van het voertuig worden beschouwd als zijrichtingaanwijzers indien het uitgestraalde licht hiervan duidelijk te zien is vanuit een punt gelegen op 6,00 m achter de voorzijde van het voertuig en 1,00 m zijwaarts;
#1770136
BasLinssen schreef:Ik wil bij mijn Polo 9n de uitgesneden rondingen in de motorkap dichtlassen zodat je dus een strakke kap krijgt. Hierbij wordt dus wel een stuk van mijn koplamp afgeschermd door de motorkap. Mag dat??
Zolang het lichtbeeld niet verstoord word is dit geen probleem
#1770370
verstandiger is om ff naar een garage te rijden......tester voor de lampen zetten en met ductape afplakken wat je wilt doorlassen zodat je zeker weet dat je lichtbeeld niet verstoord word. Is natuurlijk niet voor niks een apk punt en word het zicht wel slechter van s'avonds.
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 121
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]