VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Poets- en wasbehandelingen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1647201
GollufGTI schreef:
Tim schreef:Dit is wel interessant:

http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=43269
die is er wel effe zoet mee geweest zo te zien! :shock:

Daamnn, die is zeker een paar dagen bezig geweest! Als ik zo had moeten poetsen zou ik er nooit meer mee durven rijden :cry: Ga vande zomer wel goed poetsen, maar zo goed als deze kerel gaat me toch iets te ver :lol:
#1648857
Mijn trims zijn om sommige plaatsjes wat wit uitgeslagen door wax (meguiars nxt tech).
Ondertussen is mijn auto al regelmatig gewassen (door het koude weer enkel gewassen met meguiars nxt tech wax), hiermee gaat het er blijkbaar niet vanaf.

Welke methode kan ik toepassen om het terug proper te krijgen? :oops:
#1649255
Hey Matthias,

Persoonlijk zou ik de trims eerst reinigen met Meguiars APC i.c.m. een borsteltje. Hiermee verwijder je eventueel residu van andere producten en andere vettigheid. Vervolgens de trims behandelen met Black Wow (deze werkt nog het beste) of als goedkoper alternatief Meguiars Ultimate Protectant.

Succes ermee! ;)
#1713325
Iemand die mij kan helpen?

Ik wil graag dit bestellen:

Is dit een goed pakket voor iemand die pas gaat starten met Wassen/waxen/kleien?

De bovenste 3 heb ik voor mijn zwart leren Recaro interieur (Borstel, Reiniger, Conditioner)
De pads om het leer te behandelen buiten de borstel om
De Wash en Wax kit om me auto te wassen en in de wax te zetten
De Klei om de auto te kleien.

Is de set zo compleet? En heeft iemand instructies hoe te beginnen?

Alvast bedankt

Afbeelding
#1713335
Meller schreef:auto wassen, kleien, wassen, drogen, polijsten, wassen, drogen, in de wax zetten, wax uitpoetsen..

bling, bling ! maar je kan de auto ook 1 x weg brengen dit allen laten doen en het zelf bijhouden.. dwz poetsen en drogen.. evt. in de wax zetten.. ;)
Weet ik man heb ook over je PB nagedacht dit kost dan iets meer maar dan kan ik het zelf doen..

Is dit pakket wel volledig genoeg niet dat ik straks wat mis?

Is dat 2 in een pakket van Mequiars wat dat wash en wax?
#1713339
om eerlijk te zijn ga ik liever voor een uitbesteding en als extra wat producten voor het bijhouden..

heb zelf de wagen weggebracht en is super gedaan.. nu heb ik zelf mequiars shampoo incl. zo'n handschoen.. die gebruik ik gewoon voor het wassen, verder goed drogen en quikshine van cartec heb ik volgens mij :D voor de finishing touch.. ik heb kunstof bumpers waar ik eerdaags een topspul voor krijg van de poetsert.. iets van cartec gold shine nog iets ofzo..
#1713342
Ja dat ben ik met je eens man. Je auto zag er wel super strak uit bij Muiden.!

Maar me auto net laten wassen hier op industrieterrein en dan staat ie al in de wax bij duurste pakket is dat zeker wel te merken snap dat het niet kan tippen aan iemand die het dagelijks voor ze beroep doet maar het lijkt me wel leuk om zelf te doen/bijhouden.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]