VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1179811
BlackViper schreef:hej ik zie dat je het zelfde blok hebt. Ik heb laatst een chip bestel voor mijn golf 3 aee koste 80 euro valt nog meej en je zou zon beetje winst van 10-15 pk.
en 15-20 Nm.
Verminderd ook iets het brandstofverbruik als je rustig rijdt.
Waar? Link?
#1179820
Tarabass schreef:
BlackViper schreef:hej ik zie dat je het zelfde blok hebt. Ik heb laatst een chip bestel voor mijn golf 3 aee koste 80 euro valt nog meej en je zou zon beetje winst van 10-15 pk.
en 15-20 Nm.
Verminderd ook iets het brandstofverbruik als je rustig rijdt.
Waar? Link?
zou ik ook wel graag willen weten. en natuurlijk of dit zeker geld voor een polo coupe 1300 met AAV blokje.
#1180407
Jeroentje01 schreef:Golf 3 CL 55KW tips? :oops:
Niemand?

Een chip is mijn auto te oud voor :P

Wat wel weer zou werken was een aangepaste carbarateur. En eventueel een betere luchtinlaat, maar op het moment hou ik het liever bij een brandschone luchtfilter. Tenzij er een powerluchtfilter bij kan?

Ik wil dat ding graag wat meer power zonder uiteindelijke onderhoudsprijs te moeten betalen ervoor. Net zoals olie-verminderaar toevoegen wat ook je compressoren verbetert weer, en uiteindelijk weer iets meer vermogen geeft (marginaal, maar wel merkbaar). Het olieverbruik daalt hierdoor een beetje, maar dat was voorheen ook al weinig (1 liter op 1200+ KM gemiddeld)
#1207219
iemand nog goede tip's voor een golf mk2 1.8 rp monopoint inject??

klopt het ik heb wel is gehoord dat je een 4-bak van een diesel moet nemen want dan is hij sneller aan zijn top ???

MVG Rémon
#1241698
ik heb een 1.8 16v KR met een gewone 2y bak erachter, nou heb ik ook nog een 4t bak liggen ik weet dat dat een lange bak is en dus ook een hogere top...nou heb ik liever meer trek kracht, een korte bak dus, maar wat is een goeie korte bak wat natuurlijk passend is voor een kr?

en hoeveel pks en koppel zou je winnen als je:
-vliegwiel afdraait
-de inlaat nokkenas vervangt door een uitlaat nokkenas?

(graag ff pb)
#1241722
ik had zelf een PL in me cabrio met spaghettie afgedraaitvliegwiel en golf 1diesel bak ik reed 120 in me 2 210 in me 4 en me 5 liep je vet me teller uit. toen we van vag vest terug kwammen zat ik me maat met een 20vt leon gechipt constant in ze reet.dus liepwel goed.
#1242417
oke dan het enigste wat ik dan nog niet heb is een spaghetti, maar optrekken wil dan dus wel!
ik had verwacht dat het optrekken een stuk minder zou zijn,
want die kr zat eerst in een corado met een g60 bak er achter en spaghetti aleen vond ik dat totaal niet optrekken...dat blok gaat dus nu in mn 2tje aleen heb ik er dan geen spaghetti bij...
maar weet je ook wat voor type bak je er onder had?

gr. w
#1244131
nou lijkt mij sterk dat je met een dieselbak de teller uitrijd. want een dieselbak is berekend op veel minder toeren. dus daar zijn de vertandingen ook naar, trekken zal die wel goed doen.
en een goeie spagetie en uitlaat nok wil wel aardig wat doen. en een powerrohr is ook geen afrader.
Als je dan nog meer wil moet je een stuk dieper in je buidel tasten.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 51

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.