VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1503870
Greppel schreef:
CrazyTurk schreef:Ik heb het wel op me stuur alleen in het midden niet op de randen :E
die cockpit spray werkt ook wel goed bij de action voor je dash ;)
:lol:
CrazyTurk schreef:Tips voor een zwarte dashboard: Haal bij de action TireShine voor de banden. Die moet je op je dashboard etc spuiten. Glimt maanden lang! :tu:
Gebruikersavatar
door Eshy
#1508376
Yanick schreef:Werkt het als ik zorg dat er via een slang koude verse lucht in mijn luchtfilterhuis komt?
Als het goed is, is dat af-fabriek al zo geregeld! Je zou wel een extra luchttoevoer kunnen maken...
#1510356
vwgolf3gt schreef:
CrazyTurk schreef:Tips voor een zwarte dashboard: Haal bij de action TireShine voor de banden. Die moet je op je dashboard etc spuiten. Glimt maanden lang! :tu:

niet op je stuur spuiten. anders word het maanden fietsen. spul is verrekte glad. ooit n keer mn honda mtx mee 'gepoetst'' voor foto's. kon er niet meer op zitten. :lol:
hahah zo heb ik eens de solex van me vader gepoetst met zonnebloem olie :P
die koper bleef bijna op het zadel plakken maar het glimde wel :LOL:
#1518894
djerelt schreef:
Sezer58 schreef:tireshine van action werkt op je dashbord ja ;) blijft ook lang genoeg zitten en stinkt tenminste niet. Alleen niet op je stuur doen (!)
maar waarom zou je je dashboard glimmend willen hebben? :?
schoon is ok,maar glimmend is gewoon heel erg fout...

njaahh.. glimmend dashboard vind ik ook niks.,, vooral als de zon schijnt.. zie je bijna geen ene flikker meer.,, als ie maar gewoon lekker schoon is..is beste.. :) glimmen hoeft ie niet.. :D
#1519968
voor de 1.6 td's

brandstofpomp opschroeven
govnermod een aanpassing vd pomp (googlen!)
voor de 70pk type een sb motor brandstof kegel
uitlaat van een gti 16v
downpipe vergroten(aaz motor)
sprinter intercooler
turbodruk opschroeven
#1520288
Hoe krijg je in godsnaam de voorlip van een Golf 3 eraf, wou graag een VR6 variant monteren maar het lukt niet. Boutjes onder los gedraait, maar die plastic bevestigingen zitten er super strak in. Je kan trekken en doen wat je wilt maar het gaaat niet :? Is er een speciale manier voor ofzo?
#1523664
Wimpel schreef:Hoe krijg je in godsnaam de voorlip van een Golf 3 eraf, wou graag een VR6 variant monteren maar het lukt niet. Boutjes onder los gedraait, maar die plastic bevestigingen zitten er super strak in. Je kan trekken en doen wat je wilt maar het gaaat niet :? Is er een speciale manier voor ofzo?
moet je een kniptang pakken en de bevestigings punten kapot knippen zaten bij mij ook muur vast. alles kapot geknipt duurde een half uur haha
#1525505
Sezer58 schreef:tireshine van action werkt op je dashbord ja ;) blijft ook lang genoeg zitten en stinkt tenminste niet. Alleen niet op je stuur doen (!)
Werkt dit tireshine ook om de randen van je auto weer zwart glimmend te krijgen, want die van mij zijn redelijk dof geworden en lijken nu eerder grijs dan zwart.

Zo ja, moet je dit er dan ook nog inwrijven of gewoon opspuiten/

Zo nee, waarmee kan dit wel dan :P
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 51
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk