VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#760119
Er is ingebroken in mijn auto .. schroevendraaien erin en klaar (Golf IV). De dealer gaat er een nieuw slot opzetten en een nieuwe kapje (was ook licht beschadigd). Maar waarom zou ik voor (net zoals achter) niet het gehele slot ook gewoon wegwerken? Ok, je moet geen strakke broek aan hebben wil je er via de kofferbak in willen .. maar op zich moet het wel kunnen toch?

Zijn er mensen die dit hebben? zijn er nog meer nadelen?
door willemvansoeren
#760151
ik heb ook geen sleutel gat meer. er zijn alleen maar voordelen het staat mooier. en ze kunnen er moeilijker in met een schroeven draaier. alleen heb ik een golf 2 bij een golf 4 kan het ook ik heb het wel eens gezien.
door Amien90
#760154
Het enige nadeel is er als je CV het niet meer doet lijkt me> Accu Leeg bv
door willemvansoeren
#760161
Amien90 schreef:Het enige nadeel is er als je CV het niet meer doet lijkt me> Accu Leeg bv
dan word het klimmen via de koffer.
door Amien90
#760167
weet iemand of het veel werk is om het plaatje te vervangen? (golf iv)
Gebruikersavatar
door Funswijk
#760182
Nee, is heel simpel, bij de TDIClub hebben de meesten het met behulp van deze site gedaan:

http://www.xius.be/index.php?option=com ... &Itemid=55

Succes! ;)

grtx, Robert.


P.S. Volgens mij kan je accu nooit zo leeg gaan, dat de deuren niet meer willen openen. Ik heb 1 maal mijn eerste accu leeg gehad (tweede zit er nu in), maar de deuren gingen gewoon open.
door Amien90
#760222
Eens even kijken of ik de dealer zo ver kan krijgen om dit te installeren ipv er een nieuw slot in te zetten :) (inbraak schade werd vergoed)
Gebruikersavatar
door mark_almelo
#761125
idd is 12,50 ofzoiets...je moet alleen het plastic kapje hebben en dat ijzer.

was mijn eerste modificatie op mn 4 :mrgreen: op de velgen na dan mahgoed toen had ik hem nog geen dag :mrgreen:
door VariantTDI
#766751
:spam: Golf 3 rijder hier!
Ik heb @ mijn auto 1 klink gehaald van de sloop van de linker achter portier, en die rechts voor gemonteerd, was eigenlijk geluk bij un ongeluk.. Mijn slot werd namelijk gemold door dieven/vandalen 8) Als ik wou kon ik er nog een kopen en die links voor doen, maar heb nu nog geen CV :smokin: xd
Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

weet je motor/versnellingsbak type niet (heb je ee[…]

Tiguan dashboard lampjes

Daarom dat deze wagen dus in de verkoop is gegaa[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]