VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door dennisjuh01
#938085
vanmiddag tegen 1 uur a half 2 in stadskanaal langs oosterstraat golfje 1 gespot,
een zwarte cabrio met gouden wieltjes en verlaagd, zo te zien een mooi karretje.
kenteken was: 73-RG-**
een bekende van iemand ? :roll:
door nick_6n2
#939233
we stonden aan de overkant van jullie, bij het viaduct, bij die beton zooi daarzo, was met een andere 6n2 een tdi ook zwart maar niet zo laag en sportline velgjes met creme interieur
Gebruikersavatar
door bullet1978
#943942
ben geregeld te spotten in provincie, in een golf g60. vooral stadskanaal en omstreken.

Afbeelding
Gebruikersavatar
door bullet1978
#944001
bij de sprints in drachten zeker ;)
Gebruikersavatar
door Viper-Leek
#944747
Gespot Nick met zijn dikke polo @sontplein vanacht 8) ,

Wielen staan hem goed ;)
door nick_6n2
#945613
hendry gespot gisteren bij de mac in appingedam met air en parabooltjes, had beetje haast, schoonouders w88 op me ;)

eiko ook gespot bij de keukenconcurrent zaterdag, in een italiaan maar wel een mooie ;)

ook nog gespot @ keukenconcurrent/sontplein, erikjan met 6n2 gti, paarse 5drs vr6 en donkergrijze.groene mk4 met zwarte velgen van underdog, groene g40, zwarte mk4 met slr velgen en gti airbrush op tankdop, 2 dikke cabbies mk1 witte met bbsjes en groene met modernline's. richard schipper met blauwe mk2 g60, grijze bolf met rs4 velgjes en dakspoiler, grijze polo 6n2 met dezent velgen met meisje erin en een retro mk2 5 deurs met schroefset, bbs en xenon. dat was het eerst :roll:
door The-Tomster
#946204
en ik ben in omg. delfzijl/app'dam te spotten in een groene polo 2F met zwarte raampjes.
Gebruikersavatar
door mk3_dakloos
#946209
nick_zuidema87 schreef:hendry gespot gisteren bij de mac in appingedam met air en parabooltjes, had beetje haast, schoonouders w88 op me ;)

eiko ook gespot bij de keukenconcurrent zaterdag, in een italiaan maar wel een mooie ;)

ook nog gespot @ keukenconcurrent/sontplein, erikjan met 6n2 gti, paarse 5drs vr6 en donkergrijze.groene mk4 met zwarte velgen van underdog, groene g40, zwarte mk4 met slr velgen en gti airbrush op tankdop, 2 dikke cabbies mk1 witte met bbsjes en groene met modernline's. richard schipper met blauwe mk2 g60, grijze bolf met rs4 velgjes en dakspoiler, grijze polo 6n2 met dezent velgen met meisje erin en een retro mk2 5 deurs met schroefset, bbs en xenon. dat was het eerst :roll:

Klopt helemaal. Dacht al dat ik een bekende auto zag van het forum.

Hij lag er ook mooi laag bij!
Gebruikersavatar
door tdiwolf
#947697
The-Tomster schreef:en ik ben in omg. delfzijl/app'dam te spotten in een groene polo 2F met zwarte raampjes.
hmm heb jenog niet zien rijden,

ik heb een matzwarte golf 3 met vento front en zwarte wielen.
woon in appingedam :mrgreen:
Gebruikersavatar
door RiootjeTDI
#948027
Volgens mij ben ik die 5deurs golf3 met parabool wielen ook tegengekomen laatst in finsterwolde.
Gebruikersavatar
door mk3_dakloos
#948029
Dat Klopt ja, was afgelopen zondagavond.

Zag daar nog een mat zwarte golf 3 cabrio, en een mat zwarte vw polo.
Gebruikersavatar
door RiootjeTDI
#948031
zwarte vw polo is van alex.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.