VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vladi
#1699456
Mensen die kwaad worden moeten ze de boete verdriedubbelen eigenlijk :lol:

Je weet dat het niet mag, ga dan niet boos doen omdat je op je vingers getikt word. :LOL:
Gebruikersavatar
door GTI-BOY
#1699561
Vladi schreef:Mensen die kwaad worden moeten ze de boete verdriedubbelen eigenlijk :lol:

Je weet dat het niet mag, ga dan niet boos doen omdat je op je vingers getikt word. :LOL:
En wat dan als je in je recht staat , Zoals mijn knal pijp doet op het met gebied maar 83 DB (4350RPM)
Terwijl bij 8500 rpm doed ie over de 120 DB ! Dit is dus gewoon een goede uitlaat maar levert altijd gezeur op , ik sta soms wel een 10 x in de week aan de kant nou dan knall'n bij mij de stop'n ook welleens ! :tu:
Gebruikersavatar
door GTI-BOY
#1699562
AnitaPolo6N2 schreef:gti boy gister weer gespot op de atoomweg

en vandaag gespot op atoomweg rode polo 6n met bbs rm ernonder booskijker en verlaagd leuke auto alleen jmmr dat 5deurs was
Hahah ja ik heb de jouwe nie gezien :$
Gebruikersavatar
door Vladi
#1699569
GTI-BOY schreef:
Vladi schreef:Mensen die kwaad worden moeten ze de boete verdriedubbelen eigenlijk :lol:

Je weet dat het niet mag, ga dan niet boos doen omdat je op je vingers getikt word. :LOL:
En wat dan als je in je recht staat , Zoals mijn knal pijp doet op het met gebied maar 83 DB (4350RPM)
Terwijl bij 8500 rpm doed ie over de 120 DB ! Dit is dus gewoon een goede uitlaat maar levert altijd gezeur op , ik sta soms wel een 10 x in de week aan de kant nou dan knall'n bij mij de stop'n ook welleens ! :tu:
Kun je kwaad worden wat je wil maar daar word het echt niet anders van hoor.
Heb je alleen jezelf mee :lol:
Gebruikersavatar
door GTI-BOY
#1699624
tempel schreef:Niet goegekeurde uitlaat? Gaan ze ineens weer naar de E-keur kijken , laat ze boeven gaan vangen.

Hij is bij het RDW gekeurd ! Foto's staan in het dosier van de 16-GVB-5 :tu:
#1699872
Vladi schreef:Mensen die kwaad worden moeten ze de boete verdriedubbelen eigenlijk :lol:

Je weet dat het niet mag, ga dan niet boos doen omdat je op je vingers getikt word. :LOL:

vind je het gek dat ik boos werd 2x dezelfde boete binnen half uur dan knappen bij mij de stoppen door ze denken dat ze alles zijn :GRR:
Laatst gewijzigd door AnitaPolo6N2 op 16 mar 2011 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
#1699875
GTI-BOY schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:gti boy gister weer gespot op de atoomweg

en vandaag gespot op atoomweg rode polo 6n met bbs rm ernonder booskijker en verlaagd leuke auto alleen jmmr dat 5deurs was
Hahah ja ik heb de jouwe nie gezien :$
ik ben meestal op de fiets op het werk is vlakbij voor mij de vrouw rijd in de vr naar haar werk :tu:
Gebruikersavatar
door Vladi
#1699907
AnitaPolo6N2 schreef:
Vladi schreef:Mensen die kwaad worden moeten ze de boete verdriedubbelen eigenlijk :lol:

Je weet dat het niet mag, ga dan niet boos doen omdat je op je vingers getikt word. :LOL:

vind je het gek dat ik boos werd 2x dezelfde boete binnen half uur dan knappen bij mij de stoppen door ze denken dat ze alles zijn volgende keer rij ik hem van zijn motor af en geloof me ik doe het ;)
Ja! ik vind dat gek!

Jij denkt trouwens ook wel dat je alles bent als je vind dat je een reden hebt hem van z'n motor te rijden :SCRATCH:

Maargoed, zou ik zeker doen als ik jou was :LOL:
#1699946
Vladi schreef:
AnitaPolo6N2 schreef:
Vladi schreef:Mensen die kwaad worden moeten ze de boete verdriedubbelen eigenlijk :lol:

Je weet dat het niet mag, ga dan niet boos doen omdat je op je vingers getikt word. :LOL:

vind je het gek dat ik boos werd 2x dezelfde boete binnen half uur dan knappen bij mij de stoppen door ze denken dat ze alles zijn volgende keer rij ik hem van zijn motor af en geloof me ik doe het ;)
Ja! ik vind dat gek!

Jij denkt trouwens ook wel dat je alles bent als je vind dat je een reden hebt hem van z'n motor te rijden :SCRATCH:

Maargoed, zou ik zeker doen als ik jou was :LOL:
Nou dan vind jij dat maar gek. On Topic :tu:
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]