VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door frank91
#1744876
vanmorgen in groningen bij de bristol, een zo op het eerste gezicht mooie bordeaux rode golf 3 met een blonde dame erin! zwaaide nog even! :tu: zat zelf in de blauwe mk4
#1744998
frank91 schreef:vanmorgen in groningen bij de bristol, een zo op het eerste gezicht mooie bordeaux rode golf 3 met een blonde dame erin! zwaaide nog even! :tu: zat zelf in de blauwe mk4
Dat was ik (Ik ben de vriendin van Marc :D ) Ik d8 vette golf en zag je vw-forum plaat dus d8 ff zwaaien :tu: Was dus wel Marc zijn auto ;) en op Stars!
Gebruikersavatar
door frank91
#1745076
oo oke, ik herkende hem dan niet, wat slecht weer!!! haha maar ging ook wel snel! zag het pas op het laatste moment haha! maar wel dikke bak hoor! :tu:
nu ik weet welke helemaal haha :E
leuk dat je nog even zwaaide en jij werkt daar ofzo? :D
ik bedoelde ook parabolen haha
#1745088
frank91 schreef:is je schade eigenlijk al verholpen? kon ik vanmorgen ook niet zo gauw zien?
Ik had het ook niet zo snel door (was nog half in dromenland haha) Ja ik werk daar inderdaad dus ben daar dagelijks te spotten ;) De schade is nog niet verholpen we hebben al een cleane voorbumper en koplampen zijn besteld moeten alleen nog een grill en spatscherm ofzo :SCRATCH: en dan laten spuiten. Nog ff geduld maar dan staat die er weer super bij :tu:
Gebruikersavatar
door frank91
#1745105
ik hoop het ook voor je/jullie! zo een auto hoort op en top te zijn haha! :tu: zodra ik wat lees hier op het forum ofzo kom ik wel een keer langsrijden
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.