VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1745119
frank91 schreef:ik hoop het ook voor je/jullie! zo een auto hoort op en top te zijn haha! :tu: zodra ik wat lees hier op het forum ofzo kom ik wel een keer langsrijden
Tjah idd helemaal klote omdat het door een ander komt en die persoon vervolgens gewoon wegrijd :GRR: Maar hij word er alleen maar mooier op!! en het scheeld dat we er toch al een andere front op wouden zetten en nu word die betaald door een ander :tu:
Gebruikersavatar
door frank91
#1745125
inderdaad dat is natuurlijk altijd k*t! maar inderdaad zoals je zegt, lekker dat je het zo vergoed krijgt! ben wel benieuwd naar het resultaat straks! ik d8 vanmorgen nog wel, is het nou die vr6? maar had het niet goed gezien haha! blijft wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele strakke kleur zeg :tu:
Gebruikersavatar
door frank91
#1752187
vorige week zaterdag een strakke lage blauwe golf 4 met rline achterbumper. ik reed in een van de 2 trekkers met dumper. die je inhaalde en daarna achter de ander nog effe ging slingeren, en auto lag strak op de weg hoor haha :tu:
was op de n360 van garmerwolde naar ten boer. :tu: leek zeer strakke auto wie o wie?
#1752288
frank91 schreef:vorige week zaterdag een strakke lage blauwe golf 4 met rline achterbumper. ik reed in een van de 2 trekkers met dumper. die je inhaalde en daarna achter de ander nog effe ging slingeren, en auto lag strak op de weg hoor haha :tu:
was op de n360 van garmerwolde naar ten boer. :tu: leek zeer strakke auto wie o wie?

Denk MK1diesel(Niels)
Gebruikersavatar
door Nickv5
#1754782
Erikmk4 reed jij op de ring vandaag? Zag een donkere mk4 met 18inches en zwarte harten...
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]