VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1783773
Mathizzle schreef:Zwarte caddy op wielen met een zwart hart en reclame in het veld langs de ring Groningen bij afslag driebond! :tu: Zag er leuk uit!! :D
Op wielen? dat wil ik ook!
Gebruikersavatar
door Fubar32B
#1784298
Haha, dat ben idd ik. Werk bij KPN, maar vanwege de te weinig parkeerplaatsen daar parkeer ik hem altijd achter de KFC ;)

@frank91: Tnx man. Hijs alleen nog lang niet klaar. Komen nog een aantal grote updates aan ;)

@Jerr0: Hij staat bijna elke dag achter de KFC. Wanneer ik een avond dienst heb, staat hij in de parking van KPN. Maar zet ik hem liever niet neer vanwege de mount everest voor de slagboom :LOL:
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1784345
Fubar32B schreef:Haha, dat ben idd ik. Werk bij KPN, maar vanwege de te weinig parkeerplaatsen daar parkeer ik hem altijd achter de KFC ;)

@frank91: Tnx man. Hijs alleen nog lang niet klaar. Komen nog een aantal grote updates aan ;)

@Jerr0: Hij staat bijna elke dag achter de KFC. Wanneer ik een avond dienst heb, staat hij in de parking van KPN. Maar zet ik hem liever niet neer vanwege de mount everest voor de slagboom :LOL:
Haha ik werk ook bij KPN :P
werk vrijwel altijd 's avonds of in het weekend dus ik sta mooi onder dak :mrgreen:
Meeste irritante zijn alle lesauto's die hem zo geweldig voor de ingang parkeren
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1784500
Fubar32B schreef:haha. Dan heb ik jou wagen woensdagavond in de parking gespot ;)
Dat is heel goed mogelijk!
Zal m'n ogen open houden voor die van jou!
Gebruikersavatar
door Fubar32B
#1784525
Als je iemand hoort schrapen bij het in- en uitrijden van de parking, kijk dan maar om :mrgreen:
Als de mijne in de parking staat, staat hij in het verlengde van de uitgang zeg maar ;)
Welke afdeling werk je dan? Ik op SCG.
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1784538
haha, zal even een foto schieten als ik hem spot!
zit zelf op THD, gebouw 3 :p
#1785680
vandaag een zilver grijze bora gespot in grootegast, zag er netjes uit lag lekker laag bij moeder aarde, de uitlaat zat aan de zijkant van de auto, en had een sticker van van vught tuning op zijn vooruit.
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk