VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1814950
Bedankt hannus! Ja was eens mistig.. mag ik geoorloofd de mistlampen eens gebruiken..

(heb laatst 1 malig mistlampen eens aangedaan bij mooi weer en direkt een boete a 75euro)
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1814986
RiootjeTDI schreef:Bedankt hannus! Ja was eens mistig.. mag ik geoorloofd de mistlampen eens gebruiken..

(heb laatst 1 malig mistlampen eens aangedaan bij mooi weer en direkt een boete a 75euro)
Zoveel? watttt!
Ik mag graag stadslicht aanhebben met mooi weer, ziet er zo leuk uit 8)
#1815269
frank91 schreef:dikke golf 5, en mooie golf 4 met bra op de ulgersmaweg :tu: vanmiddag rond 1 uur, reed zelf in een blauwe citroen saxo
Wat voor golf 5? maatje van me woont daar
Gebruikersavatar
door Nickv5
#1815535
Jerr0

Was jij dat zonet van Veendam naar Wildervank (22:15 uur ong.) die zo asociaal om die geparkeerde auto's heen vloog en mij dwong te remmen terwijl ik op de doorgaande weg voorrang had!!!!! :GRR:
Hoop het niet voor je dat jij het was, want dan ben je de volgende keer wel aan de beurt beste man.
Ik nog achter de rode golf 3 aangereden, maar ik heb me aan de snelheid gehouden. Jij/hij reed zeker 90 waar je 50 mocht. Idioot!!!!

Volgende keer laat ik het er niet bij zitten. Aangifte ga ik morgen doen, heb een aardige beschrijving op papier gezet. :tu:
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1815610
Dat was ik ;) Met je maffe lampen, het leek een auto die in z'n achteruit reed gek.
En ja, ik had haast. Aangifte lijkt me nou ook niet nodig.

EDIT: en zo snel reed ik nou ook weer niet.
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1815635
Stuurkogeltje schreef:Haha betrapt:P:P:P
Misschien iets te hard, en inderdaad een inschattingsfoutje bij de geparkeerde auto's maar kom nou.
Gebruikersavatar
door Nickv5
#1815638
Blij dat je toegeeft man! Respect daarvoor....
Idd aangifte zal ik nu dan ook niet doen, weet iig dat jij het bent nu....

Maar hoezo maffe lampen? Standaard USlights met stadslicht. Knap als je dat aanziet voor achterlichten. Rood en oranje verschillen wel degelijk en anders zou ik achteruit rijden op de verkeerde baan. Dacht het dus niet :shock:
Ook zag je geen kenteken verlichting en dat zit alleen aan de achterkant van de wagen.
Niks illegaals ofzo, volkomen legaal zelfs. Importeer een US mk4 en je hebt precies hetzelfde.
Volgende effe je koppie gebruiken. Er rijden hier in de buurt genoeg americanen rond met precies net zulke lampen. (zelfde setup bedoel ik)
Denk zeg het maar effe voordat je daar op klapt. ;)
Oja trouwens, normaal zal je remmen als je zoiets ziet en niet doorrijden toch?? Beetje vreemd..

Je kneep hem wel (en terrecht want ik was witheet!), jeee wat reed jij aso zeg..... :?
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1815646
Nickv5 schreef:Blij dat je toegeeft man! Respect daarvoor....
Idd aangifte zal ik nu dan ook niet doen, weet iig dat jij het bent nu....

Maar hoezo maffe lampen? Standaard USlights met stadslicht. Knap als je dat aanziet voor achterlichten. Rood en oranje verschillen wel degelijk en anders zou ik achteruit rijden op de verkeerde baan. Dacht het dus niet :shock:
Ook zag je geen kenteken verlichting en dat zit alleen aan de achterkant van de wagen.
Niks illegaals ofzo, volkomen legaal zelfs. Importeer een US mk4 en je hebt precies hetzelfde.
Volgende effe je koppie gebruiken. Er rijden hier in de buurt genoeg americanen rond met precies net zulke lampen. (zelfde setup bedoel ik)
Denk zeg het maar effe voordat je daar op klapt. ;)
Oja trouwens, normaal zal je remmen als je zoiets ziet en niet doorrijden toch?? Beetje vreemd..

Je kneep hem wel (en terrecht want ik was witheet!), jeee wat reed jij aso zeg..... :?
Ja sorry man, was niet lullig bedoelt maar zoals ik zei had ik écht haast!
Vond de lampen toch een beetje maf, ik staarde er recht in maar je hebt gelijk, ik had het moeten zien en eigenlijk even moeten remmen! Mijn excuses, hoop dat je niet te erg schrok van mijn, inderdaad aso, gedrag. :oops: daar voeg ik aan toe dat ik normaal gesproken een stuk rustiger rijd!
Gebruikersavatar
door frank91
#1815656
Mathizzle schreef:
frank91 schreef:dikke golf 5, en mooie golf 4 met bra op de ulgersmaweg :tu: vanmiddag rond 1 uur, reed zelf in een blauwe citroen saxo
Toevallig met RS4 wielen er onder? ;) Denk dat ik dat geweest ben! was daar ff na de esso om sigaretten te halen, werk er vlak bij! :tu:

ja volgens mij wel! denk idd dat jij het was... als ik de 4 mee had gehad had je me vast wel gezien haha :tu:
Gebruikersavatar
door Nickv5
#1815662
Excuus aanvaart. Ik zeg zand erover.... ben gewoon zeer zuinig op die van mij en op schade zit ik dus helemaal niet te wachten. Het is tenslotte allemaal goed gegaan, leer momentje denk ik dan maar.....
Laten we de volgende keer mekaar op een betere/nettere manier treffen. Bijvoorbeeld tijdens een meet of ergens met een biertje :mrgreen:

Wel een rare manier om iemand te spotten zeg. :SCRATCH:
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1815665
Nickv5 schreef:Excuus aanvaart. Ik zeg zand erover.... ben gewoon zeer zuinig op die van mij en op schade zit ik dus helemaal niet te wachten. Het is tenslotte allemaal goed gegaan, leer momentje denk ik dan maar.....
Laten we de volgende keer mekaar op een betere/nettere manier treffen. Bijvoorbeeld tijdens een meet of ergens met een biertje :mrgreen:

Wel een rare manier om iemand te spotten zeg. :SCRATCH:
Haha ja man, lijkt me een strak plan :tu:
Ook woonachtig in Wildervank trouwens?
Ben ook zuinig op mijn trouwe Golf maar dit was inderdaad erg onverantwoordelijk en inderdaad spijtig genoeg de eerste keer dat ik word gespot en meteen de meest aparte!
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk