VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
door WoutR87
Nick, reed jij vrijdagavond vanuit veendam richting oude pekela? Op de N366?
frank91 schreef:
Mathizzle schreef:
frank91 schreef:dikke golf 5, en mooie golf 4 met bra op de ulgersmaweg :tu: vanmiddag rond 1 uur, reed zelf in een blauwe citroen saxo
Toevallig met RS4 wielen er onder? ;) Denk dat ik dat geweest ben! was daar ff na de esso om sigaretten te halen, werk er vlak bij! :tu:

ja volgens mij wel! denk idd dat jij het was... als ik de 4 mee had gehad had je me vast wel gezien haha :tu:
Hehe dan had ik je vast wel herkend! :tu: de meeste vw's vallen me wel op helemaal als er dikke wielen ofz onder zitten! 8)
Gespot:

Blauwe vw bora op de nassaustraat in winschoten (bij autobedrijf rijks) Met hele dikke wielen volgens mij bbs lemans. :D

Blauwe golf 1 Cabrio met steffan velgen eronder(breedsetje) Gespot bij t'rond in Winschoten centrum. Heb nog ff gegroet.

Gele golf 3 op de nassaustraat in Winschoten.( Reed een blond dame in) Zag er leuk uit(die auto)

Verder geen dingen gespot waar ik aangifte van moet doen :mrgreen: Nee gekheid haha
door Nickv5
Wout87 schreef:Nick, reed jij vrijdagavond vanuit veendam richting oude pekela? Op de N366?
Uhm ja dat kan wel eens kloppen ja. Ging naar een verjaardag in Zuidwending. :tu:
@jerr0 : reed jij vanavond tegen 22.30uur in Veendam bij de brug (rechtdoor naar veendam centrum, linksaf naar Wildervank)
door Jerr0
RiootjeTDI schreef:@jerr0 : reed jij vanavond tegen 22.30uur in Veendam bij de brug (rechtdoor naar veendam centrum, linksaf naar Wildervank)
Jep, dat was ik. Het tempo zat er niet in op de N33 met dit kutweer dus ik dacht, laat ik eens binnendoor :P
door GolfjeII
Vanochtend rond 07:45 u.
Zwarte golf 1 op de onstwedderweg richting vlagtwedde, knipperde naar me maar zag hem in een flits omdat die in een rij auto's reed...
Iemand van het forum?
door Jerr0
vanmiddag rond 16.45 een donkerblauwe Golf MK3, verlaagd op de N33 vlakbij afslag Zuidbroek.

En net in mijn rookpauze een donkerblauwe MK3 op parkeerplaats CS Groningen/stationsplein met 2 nummerplaten achter het achterraam. Iets met Habba-babba? :lol: Net Golfje!
door GolfjeII
Jerr0 schreef:vanmiddag rond 16.45 een donkerblauwe Golf MK3, verlaagd op de N33 vlakbij afslag Zuidbroek.

En net in mijn rookpauze een donkerblauwe MK3 op parkeerplaats CS Groningen/stationsplein met 2 nummerplaten achter het achterraam. Iets met Habba-babba? :lol: Net Golfje!
Heb je wat meer beschrijving van de donkerblauwe Mk3 op de N33?
door Jerr0
volgens mij had hij een embleemloze grill, was niet de standaard donkerblauwe kleur maar wat lichter, reed een gozer in van rond de 25 denk ik, velgen kon ik zo snel niet zien.
door Jerr0
NeFReT schreef:najaaa

benk heel groningen doorgereden richting zeerijp en geen eens gespot:P
Zag tussen 22.00 en 22.30 nog wel een BMW op de A7 richting Hoogezand/Winschoten.
Erg laag, Glimmende velgjes (t was donker). Ging hem met 150 voorbij.. was jij zeker niet?
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 235
Auto onlock functie werkt niet.

Kan iemand me het volgende uitleggen waar de probl[…]

Knipperende alarmlichten

Is er iemand bekend met het volgende probleem: De […]

Golf 7 1.6 TDI |Silicat zakje gelekt.