VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1822118
Zag vanavond een mooie mk3 zwart of blauw geloof ik met mooie zwarte velgen eronder kwam uit de richting winschoten richting blijham pekela enzz kweenie of het een lid van hier was :P Zag even later ook nog een mooie groene mk3
#1822192
patatbakkertje schreef:Zag vanavond een mooie mk3 zwart of blauw geloof ik met mooie zwarte velgen eronder kwam uit de richting winschoten richting blijham pekela enzz kweenie of het een lid van hier was :P Zag even later ook nog een mooie groene mk3
Misschien gezien of er een bord(nummerbord witte voor de voorraam zat.))) en die groene mk3 had die angel eyes??
#1822211
Stuurkogeltje schreef:
patatbakkertje schreef:Zag vanavond een mooie mk3 zwart of blauw geloof ik met mooie zwarte velgen eronder kwam uit de richting winschoten richting blijham pekela enzz kweenie of het een lid van hier was :P Zag even later ook nog een mooie groene mk3
Misschien gezien of er een bord(nummerbord witte voor de voorraam zat.))) en die groene mk3 had die angel eyes??
Niet echt op gelet verder, de bestuurders keken wel naar mn golf wss door het asociale geluid wat eruitkwam :oops: die weg heet zuiderveen, net ff opgezocht.
#1823124
Oke rijden hier veel golfjes rond maar verder weinig leden van hier.


Ps: Vandaag gespot:

verlaagde caddy met open laat bak.Kleur blauw. Met net erover en vervoerde een kast. Heb hem gezien op het sint vitusholt in Winschoten. Zaten volgens mij lenso velgen onder.

En vanavond gespot: Jerro in Veendam heb nog ff een praatje gemaakt. ;)

Verder een volkswagen mk3 vr6 met brede velgen. Reden 2 blonde dames in 1 groette nog. Plaats winschoten bij de mac donalds. :D
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1823184
Stuurkogeltje schreef:Oke rijden hier veel golfjes rond maar verder weinig leden van hier.


Ps: Vandaag gespot:

verlaagde caddy met open laat bak.Kleur blauw. Met net erover en vervoerde een kast. Heb hem gezien op het sint vitusholt in Winschoten. Zaten volgens mij lenso velgen onder.

En vanavond gespot: Jerro in Veendam heb nog ff een praatje gemaakt. ;)

Verder een volkswagen mk3 vr6 met brede velgen. Reden 2 blonde dames in 1 groette nog. Plaats winschoten bij de mac donalds. :D
stuurkogeltje gespot @veendam!
Gebruikersavatar
door markob
#1823261
Volgens mij kom ik Hannus wel es tegen in Winschoten e.o. Ik rij in een blauwe golf 3 VR6 of zwarte golf 1 Cabrio G60 :tu:
Gebruikersavatar
door markob
#1823267
ratjetoet schreef:vandaag een zwarte golf 1 cabrio op de grens duitsland en nederland gespot iemand van hier :E
Kan ik wel zijn geweest, zaten er brede BBS wielen onder?
Gebruikersavatar
door Vladi
#1823268
markob schreef:
ratjetoet schreef:vandaag een zwarte golf 1 cabrio op de grens duitsland en nederland gespot iemand van hier :E
Kan ik wel zijn geweest, zaten er brede BBS wielen onder?

Dat heeft die dan vast niet gezien!
Wat blazen dat ding :tu: :mrgreen:
Gebruikersavatar
door markob
#1823273
Vladi schreef:
markob schreef:
ratjetoet schreef:vandaag een zwarte golf 1 cabrio op de grens duitsland en nederland gespot iemand van hier :E
Kan ik wel zijn geweest, zaten er brede BBS wielen onder?

Dat heeft die dan vast niet gezien!
Wat blazen dat ding :tu: :mrgreen:
:tu: :mrgreen:
#1823598
Zag vanmiddag bij Avebe ter apelkanaal een mooie zwarte golf 4 staan, dikke bumpers grote velgen ook met zwart erin, mischien iemand van hier?
#1825038
JK wheels gespot? Ik zag een hele lage golf met alle kleuren van de regenboog, zo'n ijzeren ding op het dak en daar lag ook nog wat op, was op de n366 hij kwam van de richting emmen of duitsland (rotonde) en ik kwam van ter apelkanaal kant! was iets na 4 uur!
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]