VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1825454
Zonet nog een eindje door Muntendam gereden achter een donkerblauwe MK3. Nog vrij standaard op de achterlichten na wat me doet vermoeden dat deze persoon wel eens van het forum kan zijn :mrgreen:

Verder nog in Wildervank een zilveren MK4, met mooie spaakvelgjes.
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1825524
En daarnet een Zwarte Polo, geblindeerde achterramen op het stationsplein/cs Groningen
#1825568
Mathizzle schreef:AnitaPolo6N2 voor de chinees aan de pop dijkema weg!! Je kwam uit de richting van de Praxis! ;) Zag er goed uit en klonk heerlijk!! 8) Stond in de chinees te wachten voor het eten op het werk en zag ineens een dikke vr6!! :tu:

haha dan heb ik je wel zien staan :tu: alleen me achterkant nog schade maar achterbumper is binnen
dus nu alles zo snel mogelijk naar de spuiter :tu:
Gebruikersavatar
door GolfjeII
#1825885
patatbakkertje schreef:JK wheels gespot? Ik zag een hele lage golf met alle kleuren van de regenboog, zo'n ijzeren ding op het dak en daar lag ook nog wat op, was op de n366 hij kwam van de richting emmen of duitsland (rotonde) en ik kwam van ter apelkanaal kant! was iets na 4 uur!
Die heb ik vandaag ook gespot, op dezelfde weg!
Gebruikersavatar
door Vladi
#1825890
Kleine kans dat je JK gespot hebt, met een imperiaal op het dak lijkt me niet iets voor Jeroen!
#1825906
JKwheels schreef:
Vladi schreef:Kleine kans dat je JK gespot hebt, met een imperiaal op het dak lijkt me niet iets voor Jeroen!
:tu:
Klopt, was hem ook niet! Maar leek er heel erg op tot zover, en aangezien hij in drenthe woont had het gekund, en hoe groot is die kans dat je een golf 3 ziet met netzoveel kleuren als de zijne? :SCRATCH: :o
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1825914
Zag net een witte bak staan bij het CS Groningen. Het leek van achteren op een Golf 3 maar aan de motorkap te zien kon het een Polo zijn.. of ik zit helemaal verkeerd. Was ook moeilijk te zeggen want er zat een hele andere body op. Spierwit. Heb een foto geschoten die ik later zal plaatsen. Verder een mooi geluid maar ben geen fan van "tupperware" tuning.
Gebruikersavatar
door Fubar32B
#1825915
patatbakkertje schreef:
JKwheels schreef:
Vladi schreef:Kleine kans dat je JK gespot hebt, met een imperiaal op het dak lijkt me niet iets voor Jeroen!
:tu:
Klopt, was hem ook niet! Maar leek er heel erg op tot zover, en aangezien hij in drenthe woont had het gekund, en hoe groot is die kans dat je een golf 3 ziet met netzoveel kleuren als de zijne? :SCRATCH: :o
ze worden steeds meer, net zoals jeroen gedaan heeft, nagebouwd. een ori tegen komen is veel zeldzamer. Die harlekijn immi's worden nog best veel gebouwd hoor ;-).
Niet zoveel als een een normale omgebouwde golf, maar wel steeds meer..
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1825923
Ja kwam niet zo heel lang geleden 1 tegen op het industrieterrein van Veendam. In eerste instantie verbaasde het me maar na het lezen van je reactie niet zo zeer meer :P
Gebruikersavatar
door Vladi
#1825938
Fubar32B schreef:
ze worden steeds meer, net zoals jeroen gedaan heeft, nagebouwd. een ori tegen komen is veel zeldzamer. Die harlekijn immi's worden nog best veel gebouwd hoor ;-).
Niet zoveel als een een normale omgebouwde golf, maar wel steeds meer..
Jou heb ik dinsdagavond nog gespot!
Je zat in je auto aan de straat rond kwart over 7, ik ging met m'n Audi A4 naar je buurtgenoot :tu: :mrgreen:

Zag te laat dat je erin zat anders had ik wel even getoeterd.
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]