VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1826104
mk1diesel schreef:vanmorgen rond 6.45 op de ring van groningen tijdje achter een strakke lage gele golf 1 (op gepolijst 14inch?) gereden

reed richting drachten.

reed er achter in de jetta 1
4deurs?? en Lenso wielen (bbs look)?
#1826530
Een polo, geloof lichte kleur, 86c model (Dat is die hele oude toch?) 2 dikke witte strepen van motorkap tot kofferbak lexus achterlichten, was in ter apel maybe een lid hier?
#1826632
patatbakkertje schreef:Een polo, geloof lichte kleur, 86c model (Dat is die hele oude toch?) 2 dikke witte strepen van motorkap tot kofferbak lexus achterlichten, was in ter apel maybe een lid hier?
Ken ik wel was die beetje donker blauw donker paars???? ;) En zaten er brede wielen onder
#1826698
Stuurkogeltje schreef:
patatbakkertje schreef:Een polo, geloof lichte kleur, 86c model (Dat is die hele oude toch?) 2 dikke witte strepen van motorkap tot kofferbak lexus achterlichten, was in ter apel maybe een lid hier?
Ken ik wel was die beetje donker blauw donker paars???? ;) En zaten er brede wielen onder
Zou heel best kunnen, weet ik echt niet meer kleur, was wel een coupé tje geloof ik
#1827352
vanmiddag rond 14.30 heb ik volgens mij riootjeTDI gespot op de rijksweg in groningen je kwam me tegemoet rijden bra op de motorkap ik seinde nog zag er in elk geval dik uit :tu:
Laatst gewijzigd door AnitaPolo6N2 op 24 jul 2011 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1827404
Blauwe MK3, vannacht in Groningen, Asingastraat/achterliggende wijk.
Mooi helder blauw op BBS'jes, zwart hart. Verlaagd natuurlijk.
#1827466
Bij het euroborg stadion vanmiddag na de wedstrijd nog een mooie mk3 gezien En bij van der valk hotel zuidbroek stond ik er naast die vent keek :SCRATCH:
Golf 4 van der valk zuidbroek
Golf 4 van der valk zuidbroek
Foto0725.jpg (951.91 KiB) 462 keer bekeken
En op de A7 nog een blauw paars achtige caddy, oude model met open laadbak! Ook verlaagd
#1827578
AnitaPolo6N2 schreef:vanmiddag rond 14.30 heb ik volgens mij riootjeTDI gespot op de rijksweg in groningen je kwam me tegemoet rijden bra op de motorkap ik seinde nog zag er in elk geval dik uit :tu:

ja klopt. ik zwaaide nog.. Ik was op weg naar kardinge.
Gebruikersavatar
door GTI-BOY
#1828007
patatbakkertje schreef:
Stuurkogeltje schreef:
patatbakkertje schreef:Een polo, geloof lichte kleur, 86c model (Dat is die hele oude toch?) 2 dikke witte strepen van motorkap tot kofferbak lexus achterlichten, was in ter apel maybe een lid hier?
Ken ik wel was die beetje donker blauw donker paars???? ;) En zaten er brede wielen onder
Zou heel best kunnen, weet ik echt niet meer kleur, was wel een coupé tje geloof ik
Das de Polo van thomas ;)
Een van mijn maten dat ding is ook regelmatig een keer bij mijn huis :mrgreen:

Afbeelding
hier nog een oude foto naast de 6 pitter :tu:
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]