VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1829426
JWA schreef:15.50 sta ik nog in Gasselternijveen :mrgreen:
Dit was rond 16.15/16.30 :D

En idd kom er de wereld golfjes tegen !

Spot ook regelmatig een licht blauwe mk3 in en om Veendam ?
Heb ik vast wel eens gezien.
Gebruikersavatar
door markob
#1829656
@Rio, gewoon een keer langs die Combi rijden, staan wel regelmatig auto's
#1829724
markob schreef:@Rio, gewoon een keer langs die Combi rijden, staan wel regelmatig auto's
Ja zal ik eens doen.. Wou laatst boodschappen doen daar, en toen stonden er ook een paar..
Gebruikersavatar
door mrzl
#1830010
Gisteren Passat station zilvermetallic, flink verlaagd en met bra van Zuidbroek richting Groningen.

Eergisteren 's morgens zwarte Passat met zwart gespoten achterlichten en een rits roze stickers op het achterruit, kwam hem op het eind van de middag bij de Aldi in Zuidbroek tegen.

Gisteren van Groningen naar Zuidbroek blauw Polo met volledig strakke achterklep.

Vandaag metallic blauwe Polo, verlaagd en volgens mij zilveren Lenso's eronder, kom hem ook vaak tegen van Drachten naar Groningen na 5-en.

Misschien van hier?
Gebruikersavatar
door markob
#1830042
mrzl schreef:1 Gisteren Passat station zilvermetallic, flink verlaagd en met bra van Zuidbroek richting Groningen.

2 Eergisteren 's morgens zwarte Passat met zwart gespoten achterlichten en een rits roze stickers op het achterruit, kwam hem op het eind van de middag bij de Aldi in Zuidbroek tegen.

3 Gisteren van Groningen naar Zuidbroek blauw Polo met volledig strakke achterklep.

4 Vandaag metallic blauwe Polo, verlaagd en volgens mij zilveren Lenso's eronder, kom hem ook vaak tegen van Drachten naar Groningen na 5-en.

Misschien van hier?
1 RiootjeTDI denk ik

2 Fubar.

3 ?

4 ?
#1830096
mrzl schreef:Gisteren Passat station zilvermetallic, flink verlaagd en met bra van Zuidbroek richting Groningen.

Eergisteren 's morgens zwarte Passat met zwart gespoten achterlichten en een rits roze stickers op het achterruit, kwam hem op het eind van de middag bij de Aldi in Zuidbroek tegen.

Gisteren van Groningen naar Zuidbroek blauw Polo met volledig strakke achterklep.

Vandaag metallic blauwe Polo, verlaagd en volgens mij zilveren Lenso's eronder, kom hem ook vaak tegen van Drachten naar Groningen na 5-en.

Misschien van hier?
Was dat niet zondagmiddag?
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]