VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1834135
Stuurkogeltje schreef:Gespot: 31-07-2011

Golf 3 rood met witte strepen over de motorkap. Staat volgens mij ook 1600 op de motorkap of zijscherm. (zit volgens mij hier ook op forum.)
Gespot in winschoten op de industrieterrein. Bij de auto/scooter meeting. Draaide wee rom en reed weer weg.

Mat zwarte golf 2 op de carpoolplaats tussen assen en gieten. Zaten een jongen en meisje in. Ik toeterde nog en kreeg een handtje terug.

Gespot in winschoten: Golf 3 donker rood. Met gele lampen. Zwarte motorkap. Ik seinde nog.(zwarte mk2) Gespot op sint vitusholt in Winschoten.

:D

Net uit betrouwbare bron gehoord dat jij gespot bent in Assen vanmiddag... ;)
#1834226
vwroadwarrior schreef:
Stuurkogeltje schreef:Gespot: 31-07-2011

Golf 3 rood met witte strepen over de motorkap. Staat volgens mij ook 1600 op de motorkap of zijscherm. (zit volgens mij hier ook op forum.)
Gespot in winschoten op de industrieterrein. Bij de auto/scooter meeting. Draaide wee rom en reed weer weg.

Mat zwarte golf 2 op de carpoolplaats tussen assen en gieten. Zaten een jongen en meisje in. Ik toeterde nog en kreeg een handtje terug.

Gespot in winschoten: Golf 3 donker rood. Met gele lampen. Zwarte motorkap. Ik seinde nog.(zwarte mk2) Gespot op sint vitusholt in Winschoten.

:D


Net uit betrouwbare bron gehoord dat jij gespot bent in Assen vanmiddag... ;)
Dan heb jij een goed betrouwbare bron want dat klopt helemaal. Was ff aan het kijken na het uitrijden van de vrachtwagens. ;) :D

Ps: voor de andere mensen ik kan week 32 vaak gespot worden in zuid drenthe wegens vakantie :mrgreen:
Gebruikersavatar
door JWA
#1834712
Stuurkogeltje schreef:Gespot: 31-07-2011

Golf 3 rood met witte strepen over de motorkap. Staat volgens mij ook 1600 op de motorkap of zijscherm. (zit volgens mij hier ook op forum.)
Zit als het goed is nog op het forum ! , maar heeft de auto niet meer in zijn bezit.
Hij rijd nu Alfa :mrgreen:

Gespot vanmiddag op de n33 t.h.v meeden blauwe/of zwarte mk3 zat geloof ik een andere bumper voor was in ieder geval een dame !

En rond half 5 Jerr0 gespot @ Zuidbroek ;)
Gebruikersavatar
door JWA
#1834786
Je stond eerst op die parkeerplaats toen ik er langs reed , toen ik terug kwam van de zaak reed je net weg , maar was je net voor ;) na de brug sloeg je 2de linksaf :mrgreen:
En ik was vlakbij huis :tu:
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1834825
JWA schreef:Je stond eerst op die parkeerplaats toen ik er langs reed , toen ik terug kwam van de zaak reed je net weg , maar was je net voor ;) na de brug sloeg je 2de linksaf :mrgreen:
En ik was vlakbij huis :tu:
Haha ja ik heb die velgjes van jou voorbij zien komen!
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1835670
Bordeaux Rode MK3, nog geen uur geleden door Wildervank.
Ik stond de dakgoten schoon te maken toen ik hem voorbij zag komen :tu:
#1835916
grijze corrado komt uit pekela.. had hiervoor polo station op 14inch brock. woonde altijd in winschoten.
#1835930
ja die rijdt ook in pekela..was met ons mee naar duitse dag. Heeft nu rode velgen met gepolijste rand eronder
Gebruikersavatar
door GolfjeII
#1836007
witte corrado kwam rond kwart over 10 vanavond vanuit de richting van winschoten de rotonde van vlagtwedde op rijden, en reed vlagtwedde in.
Ik kwam van onstwedde, je zag me waarschijnlijk niet, iemand van hier?
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 235
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]