VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1847741
Zwarte Corrado, verlaagd. stond even naast het KPN gebouw, stationsplein in Groningen.
Gebruikersavatar
door Hannus
#1848201
RiootjeTDI schreef:Vanavond parkeerplaats ah; hans
Vanavond parkeerplaats abn winsvhoten; mathijs golf 4
Mathijs en jou ook beide gespot :E de passat is echt een vette wagen!

Ook nog 2 keer gespot Marco in de MK1 :E

tegen 10 voor 6 vanavond ook nog een groene MK3 gespot met een ventofront?? weet het niet zeker ter hoogte van de Pekelahof... (een blonde chauffeuse)
#1848291
Nou ja vandaag bij een lid langs geweest lampje ophalen voor in de kofferbak wist niet eens dat hij hier lid was ben zijn naam kwijt, was in winschoten! Hele nette zwarte mk3 diesel :tu:
Ook vanaf de A7 richting N33 toen dacht ik dat de rode mk3 gti me ging verlaten ter hoogte van meeden en muntendam, even later zat hij weer achter me, mischien ook een lid hier? Was wel erg grappig, kon hem langer niet bij houden met mn 75 paardjes, ook vandaag in gasselternijveen geweest en winterbanden gekocht, daar stond een erg mooie mk2 gti :D
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1848439
patatbakkertje schreef:Nou ja vandaag bij een lid langs geweest lampje ophalen voor in de kofferbak wist niet eens dat hij hier lid was ben zijn naam kwijt, was in winschoten! Hele nette zwarte mk3 diesel :tu:
Ook vanaf de A7 richting N33 toen dacht ik dat de rode mk3 gti me ging verlaten ter hoogte van meeden en muntendam, even later zat hij weer achter me, mischien ook een lid hier? Was wel erg grappig, kon hem langer niet bij houden met mn 75 paardjes, ook vandaag in gasselternijveen geweest en winterbanden gekocht, daar stond een erg mooie mk2 gti :D
Zwarte MK3 diesel heb ik volgens mij gespot in Wildervank.. Hij was in ieder geval zwart en klonk als een diesel :lol:
Gebruikersavatar
door Spablauw
#1849840
Bert-155 schreef:Afgelopen maandagavond na 6en, een groene mk1, op schroefset :) Stuiter stuiter.. Op de A7 van Leek -> Groningen.
Ik kom jouw vriendin ook regelmatig tege bert in de alfa. Of om half 8 smorgens of tege 5 uur smiddags.
#1851209
Gisteren rond 17:00 bij Klaas Boer in Uithuizen een Golf III GTI kleur "dusty mauve" behoorlijk laag. Stond op Wolfrace velgen (?). Iemand van hier?
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk