VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door GTI-BOY
#1856996
patatbakkertje schreef:In ter apel bij de esso pomp reed er een corrado achter me weet niet of hij hier lid is!
Als het eentje was met dubbele pijpen en dikke bumpers weet ik wel wie het is en die zit hier idd niet opt forum ! :tu:
#1857206
GTI-BOY schreef:
patatbakkertje schreef:In ter apel bij de esso pomp reed er een corrado achter me weet niet of hij hier lid is!
Als het eentje was met dubbele pijpen en dikke bumpers weet ik wel wie het is en die zit hier idd niet opt forum ! :tu:
Ja klopt dat was hem wel, ook van die heldere achterlichten, ik reed in de mondeo dus was sowieso onherkenbaar :lol:
#1857545
Waarschijnlijk heb ik er wel een paar gespot bij de mac in emmen op de parkeerplaats vanavond, en het kan zijn dat een paar me ook nog hebben uitgelachen in een ford mondeo met duits kenteken, was ook echt een blunder trouwens :oops: Iemand met een rode golf had hem er trouwens vlak naast gezet..
Onder andere een knalgele golf 1 gezien met errug blauwe lampen, een golf 3 cabrio laag en zwart, ook een verlaagde 3 in dezelfde kleur reed achter die andere aan!
Gebruikersavatar
door Nickv5
#1858347
patatbakkertje
Ik weet hier allemaal niks van, maar kerel wat wil ik graag weten wat jij fout hebt gedaan :LOL:
#1858622
Nickv5 schreef:patatbakkertje
Ik weet hier allemaal niks van, maar kerel wat wil ik graag weten wat jij fout hebt gedaan :LOL:
Ach bij de mac zitten zo van die betonnen dingen tussen de parkeerplaats zodat je niet rechtdoor er weer uit kunt zoals je normaal zou kunnen en die had ik volledig over het hoofd gezien en toen ging de onderkant van de mondeo KRRRR op t beton, kreeg direkt wat n coureur enzz :oops: Overkomt me normaal ook echt nooit zoiets
Gebruikersavatar
door JWA
#1860954
Meende Jerr0 nog gespot te hebben vanmiddag rond half 4 op Uiterburen in Zuidbroek !

Ik seinde en stak me hand nog op , maar volgens mij had je kleppen op :mrgreen: want je zag het geloof ik niet eens :LOL:
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1860957
JWA schreef:Meende Jerr0 nog gespot te hebben vanmiddag rond half 4 op Uiterburen in Zuidbroek !

Ik seinde en stak me hand nog op , maar volgens mij had je kleppen op :mrgreen: want je zag het geloof ik niet eens :LOL:
Haha ja had je wel gezien maar pas bij het passeren, leuke lampjes heb je dr'in!
  • 1
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk