VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1861243
Hannus schreef:Gistermiddag MichaTDI gespot en gesproken in Delfzijl, vanavond RiootjeTDI gespot op de Wilhelminasingel Winschoten (vanaf morgen weer elke ochtend te spotten Rianto vakantie zit dr op :mrgreen: )
Ja al tijdje niet gespot.
Gebruikersavatar
door Nickv5
#1861437
patatbakkertje schreef:
Nickv5 schreef:patatbakkertje
Ik weet hier allemaal niks van, maar kerel wat wil ik graag weten wat jij fout hebt gedaan :LOL:
Ach bij de mac zitten zo van die betonnen dingen tussen de parkeerplaats zodat je niet rechtdoor er weer uit kunt zoals je normaal zou kunnen en die had ik volledig over het hoofd gezien en toen ging de onderkant van de mondeo KRRRR op t beton, kreeg direkt wat n coureur enzz :oops: Overkomt me normaal ook echt nooit zoiets

Achzo, ja dat is idd sonde. ;)
Gebruikersavatar
door Mr-X
#1863192
Vanmorgen rond 8 uur gespot..
Lage witte mk2 met jetta front en zwarte motorkap op de n34 bij afslag zuidlaren..
door Maaike
#1864830
Grijze Golf met (Polo front) @ Rabobank Haren. Zag er wel dik uit, maar heb geen idee wat het nou eigenlijk was :LOL: Rondje omheen gelopen maar was logo vrij :)
door Maaike
#1865198
E-J schreef:
Maaike schreef:Grijze Golf met (Polo front) @ Rabobank Haren. Zag er wel dik uit, maar heb geen idee wat het nou eigenlijk was :LOL: Rondje omheen gelopen maar was logo vrij :)
Waarschijnlijk een Bolf; Golf met Bora front ;)
Dacht ik eerst ook, maar die lampen stonden zo ver naar achteren zeg maar, dat t leek op een polo front, maarja Bolf klinkt beter, want heb nooit gehoord van een Polf ofzo :LOL:
Gebruikersavatar
door Nickv5
#1865336
Hannus schreef:Mochten er nog geïnteresseerden zijn.. :E

Minimeet Bunde morgen (4 sept) 4 uur half 5 verzamelen @Formido Winschoten iedereen is welkom :tu:

Ben ook van de partij :tu:
Gebruikersavatar
door JWA
#1868345
Vandaag nog een zwarte of blauwe mk3 gespot , verlaagd sml's in de bumper was rond 14:45 rotonde Winschoten ,zat geloof ik een dame achter het stuur :tu:

Wij reden in de licht blauwe passat station voor jou :mrgreen:
  • 1
  • 107
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk