VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1870287
Rode MK3 met donkergrijze strips en motorkap op de kielsterachterweg van Hoogezand richting Bareveld! bruut hoor
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1870311
Peter_Gti16V schreef:Haha dat was ik!

Dak, Motorkap en spiegelkappen zijn voorzien van carbon wrap! :tu:
Zeer bruut! Ik kom veel MK3's tegen op mijn weg naar Groningen maar dit vond ik toch wel heel netjes!
Hoeveel kost het om je motorkap te laten wrappen of het eventueel zelf te doen trouwens? :P
Misschein had je het al gelezen maar ik heb steenslag op de motorkap en ben op zoek naar de meest praktische oplossing :lol:
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1870642
Hannus schreef:Jerr0 heb jij geen Garagetopic meer? kon em nergens vinden.. ga je 2 oktober ook meer naar Bunde? minimeet samen met Duitsland. :tu:
Lijkt me wel vet! Zal even kijken of ik dan vrij kan krijgen van t werk!

Garagetopic trouwens via golf 1.4 link in m'n onderschrift :D

Mocht ik overigens meegaan, dan zorg ik ervoor dat het schatje verlaagd is nog vóór 2 Oktober! :D
Gebruikersavatar
door ErikMk4
#1870732
Einde van de middag tegen 6 uur een Golf IV gespot van af julianaplein tot de weg richting Assen.
Gecleande koffer klep en chroom of gepolijste velgen ik meen 19 inch. Ik meende dat het of Mercedes velgen of Bendly velgen waren. Kon hem niet in halen.

Iemand bekent met deze wagen?
Laatst gewijzigd door ErikMk4 op 10 sep 2011 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
#1870841
Ik denk vladi te hebben gespot in een rode jetta met aanhanger + witte huif vlak over de duitse grens bij ter apel! Ik kan het ook helemaal mis hebben hoor :P
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1870922
patatbakkertje schreef:Ik denk vladi te hebben gespot in een rode jetta met aanhanger + witte huif vlak over de duitse grens bij ter apel! Ik kan het ook helemaal mis hebben hoor :P
De rode Jetta is toch verkocht? of vergis ik me? :lol:
Gebruikersavatar
door WoutR87
#1874651
Jerr0 schreef:
patatbakkertje schreef:Ik denk vladi te hebben gespot in een rode jetta met aanhanger + witte huif vlak over de duitse grens bij ter apel! Ik kan het ook helemaal mis hebben hoor :P
De rode Jetta is toch verkocht? of vergis ik me? :lol:
Ik zag deze laatst nog rijden bij de kruising N33 bij Veendam, is hij van een forummer?
Gebruikersavatar
door Hannus
#1874659
Wout87 schreef:
Jerr0 schreef:
patatbakkertje schreef:Ik denk vladi te hebben gespot in een rode jetta met aanhanger + witte huif vlak over de duitse grens bij ter apel! Ik kan het ook helemaal mis hebben hoor :P
De rode Jetta is toch verkocht? of vergis ik me? :lol:
Ik zag deze laatst nog rijden bij de kruising N33 bij Veendam, is hij van een forummer?
Das Vladi niet dat was ik waarschijnlijk, rijdt daar elke dag :mrgreen:

en ik heb geen trekhaak gelukkig dus die met de aanhanger was ik niet.
#1874662
T is dat je het er net bij zette :LOL: met die trekhaak, vandaag trouwens ook nog een mooie zwarte golf 3 gezien met motorkapverlenger was iets na 4 uur op de n366 ter hoogte van tak of ta
Gebruikersavatar
door GTI-BOY
#1875122
Wout87 schreef:
Jerr0 schreef:
patatbakkertje schreef:Ik denk vladi te hebben gespot in een rode jetta met aanhanger + witte huif vlak over de duitse grens bij ter apel! Ik kan het ook helemaal mis hebben hoor :P
De rode Jetta is toch verkocht? of vergis ik me? :lol:
Ik zag deze laatst nog rijden bij de kruising N33 bij Veendam, is hij van een forummer?
Hijs gebant whaahha :LOL:
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk