VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Maaike
#1883253
Rode Golf 3 op de A7 gespot, nouja ik hoorde je eerst voordat ik je zag :shock:
Rond uurtje of 13:00 ter hoogte van Hoogezand. Je had een hawai slinger aan je spiegel, verder
de auto niet echt gezien, want ging best hard :lol:
#1884818
Ik heb gister ook nog heel wat gezien 1 knaloranje 2 met mat zwarte motorkap, mooie groene 3 met van die groene achterlichten, 2 mooie bordeau rode mk3s die stilstonden (wildervank en bareveld) maar waarschijnlijk niemand van hier zoals altijd hahah
Gebruikersavatar
door Bert-155
#1885062
Polo 6n grijs, intercoolert in de voorbumper en een raamstreamer van Van Vught Tuning gespot achter de industrieweg in Leek, achterkant van de Kwantum. Stond net in het magazijn te koffieleuten 8)
#1886196
Bert-155 schreef:Polo 6n grijs, intercoolert in de voorbumper en een raamstreamer van Van Vught Tuning gespot achter de industrieweg in Leek, achterkant van de Kwantum. Stond net in het magazijn te koffieleuten 8)
Was een SDI en heeft momenteel bijna 200 paardjes onder de kap hangen......

Komt uit Grootegast en klaargemaakt door VVT.
Gebruikersavatar
door WoutR87
#1888324
Vanmorgen op 't Julianaplein een zeer knappe, ingevoerde, oud type witte golf 2 (jawel!) iemand van het forum? :D
Overigens had deze volgens mij beste blingbling velgjes eronder, kon het niet zo goed zien ;)
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1888331
Gele Polo, verlaagd op knappe velgjes! Zag hem staan op de gratis parkeerplaats bij het Zernike Complex! Op dezelfde parkeerplaats spotte ik ook nog een Zwarte Lupo en een bordeauxrode Golf MK3 op rood belijnde velgjes. Elke dag zie ik wel weer wat moois! :D Nog wat Hanze studenten hier op het forum te vinden? :P
Gebruikersavatar
door WoutR87
#1889119
Jerr0 schreef:Gele Polo, verlaagd op knappe velgjes! Zag hem staan op de gratis parkeerplaats bij het Zernike Complex! Op dezelfde parkeerplaats spotte ik ook nog een Zwarte Lupo en een bordeauxrode Golf MK3 op rood belijnde velgjes. Elke dag zie ik wel weer wat moois! :D Nog wat Hanze studenten hier op het forum te vinden? :P
Hanze student hier ;)
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1889178
Wout87 schreef:
Jerr0 schreef:Gele Polo, verlaagd op knappe velgjes! Zag hem staan op de gratis parkeerplaats bij het Zernike Complex! Op dezelfde parkeerplaats spotte ik ook nog een Zwarte Lupo en een bordeauxrode Golf MK3 op rood belijnde velgjes. Elke dag zie ik wel weer wat moois! :D Nog wat Hanze studenten hier op het forum te vinden? :P
Hanze student hier ;)
waar vind ik een foto van je wagen? :P
  • 1
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk