VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1926486
Vandaag op het terein van nieuw woelwijck in sappemeer...
Een donkerpaarse golf 3(stond bij het terrein waar ze aan het bouwen zijn)
leren interieur, meegespoten deurlijsten zwarte motorkap, auto zag er vrij strak uit! ;)
kenteken pg-ln-**

Iemand van hier?
#1938462
Beetle1987 schreef:Eindelijk ben ik weer te spotten in mijn blauwe Beetle. Ze heeft 2 weken bij de garge gestaan, maar ze loopt weer helemaal toppie.... :tu:
2 weken
man wat mankeerde er dan wel niet aan
#1939075
peter139 schreef:vandaag weer een mk2 minder (op n33) kon het niet goed zien maar het was een grijze die in de kreukels lag
Ja zag hem ook op 112 groningen, hij is ook open geknipt!
#1939223
Beetlemen66 schreef:
Beetle1987 schreef:Eindelijk ben ik weer te spotten in mijn blauwe Beetle. Ze heeft 2 weken bij de garge gestaan, maar ze loopt weer helemaal toppie.... :tu:
2 weken
man wat mankeerde er dan wel niet aan
Ja wat niet kun je beter vragen :(
We hebben er zelfs overnagedacht om een andere auto te kopen... dus zoveel was er mis...
Maar ze rijd weer als een zonnetje... dus ben ik weer te spotten in Groningen-Hoogezand en omgeving...
#1939478
Vandaag op de avebe parkeerplaats in ter apelkanaal een blauwe 3 met zwarte koplampen met ledjes erin en led achterlicht + 2 subtiele uitlaatpijpjes, lagen ook 2 hockeysticks in de kofferbak iemand van hier? (ijshockey)
Gebruikersavatar
door WoutR87
#1942632
Gisteravond bij de Mac een verlaagde rode 3, kwam ff voorbij scheuren op de parkeerplaats :lol:
Weet iemand trouwens waar je de auto op de rollerbank kan laten testen in de buurt van Groningen/Drenthe? :tu:
#1942672
Wout87 schreef:Gisteravond bij de Mac een verlaagde rode 3, kwam ff voorbij scheuren op de parkeerplaats :lol:
Weet iemand trouwens waar je de auto op de rollerbank kan laten testen in de buurt van Groningen/Drenthe? :tu:
Mac stadskanaal?? Daar rijd ik ook weleens langs op donderdag avond
Gebruikersavatar
door WoutR87
#1942790
T5_TDI schreef: http://www.zuurzuidwolde.nl/ :tu:
Thnx :tu: alleen de site lijkt me een beetje kaputt? :SCRATCH: Naja maakt niet uit :mrgreen:
patatbakkertje schreef: Mac stadskanaal?? Daar rijd ik ook weleens langs op donderdag avond
Dat was in Groningen stad, sorry was er niet helemaal bij met m'n slaperige kop :tu:
Maar kom vaak genoeg langs Mac Stkn 8)
#1943385
Wout87 schreef:
T5_TDI schreef: http://www.zuurzuidwolde.nl/ :tu:
Thnx :tu: alleen de site lijkt me een beetje kaputt? :SCRATCH: Naja maakt niet uit :mrgreen:
patatbakkertje schreef: Mac stadskanaal?? Daar rijd ik ook weleens langs op donderdag avond
Dat was in Groningen stad, sorry was er niet helemaal bij met m'n slaperige kop :tu:
Maar kom vaak genoeg langs Mac Stkn 8)
Heb je ook een foto van je auto? Want had al gezocht maar kon geen foto's zo vinden en ben errug benieuwd of ik je weleens heb zien rijden haha laatst stonden er 3 mk3's 2 zwarte geloof ik en 1 rode?
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk