VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1982215
Stuurkogeltje schreef:
RiootjeTDI schreef:Stuurkogeltje gespot in zijn nieuwe aanwinst. mooie wagen leroy :tu:
Ik heb u ook gespot a oude pekela.

Dank u ben er ook erg blij mee :D
Ik heb jou nog gezien zaterdag met een hondje in een tas :lol: Klopt dat?

Trouwens, wat een idioot die kerel van die BMW, kende je die?

´´GRONINGEN - Opnieuw een ongeluk op het industrieterrein Euvelgunne in de stad Groningen. Een 23-jarige man uit Wildervank knalde zaterdagavond op de Osloweg tegen de bermrand.

De auto was zo beschadigd dat de politie verder rijden niet toestond. In het gebied worden regelmatig op zaterdagavond straatraces gehouden. Vaak gaat dat gepaard met ongevallen. Volgens toeschouwers was de Wildervankster ook aan het racen. De politie kon hem daar echter niet op betrappen. Hij kwam daarom weg met een bon omdat de auto niet was verzekerd. De auto is afgesleept.´´
#1982530
zaterdagmiddag in de stad groningen voor het hoofdstation langs. een rode MKIII gouden bbs'jes US-light's vrij laag. super mooi ding! :tu:
dacht dat het wel iemand van hier was.
ook nog een witte stnd usa mkIII gespot, trok hem lekker door ;)

ik ben nu te spotten in een metallicsilver vw polo 6n2, zie topic. :tu:
#1982545
DennisGolf2 schreef:
Stuurkogeltje schreef:
RiootjeTDI schreef:Stuurkogeltje gespot in zijn nieuwe aanwinst. mooie wagen leroy :tu:
Ik heb u ook gespot a oude pekela.

Dank u ben er ook erg blij mee :D
Ik heb jou nog gezien zaterdag met een hondje in een tas :lol: Klopt dat?

Trouwens, wat een idioot die kerel van die BMW, kende je die?

´´GRONINGEN - Opnieuw een ongeluk op het industrieterrein Euvelgunne in de stad Groningen. Een 23-jarige man uit Wildervank knalde zaterdagavond op de Osloweg tegen de bermrand.

De auto was zo beschadigd dat de politie verder rijden niet toestond. In het gebied worden regelmatig op zaterdagavond straatraces gehouden. Vaak gaat dat gepaard met ongevallen. Volgens toeschouwers was de Wildervankster ook aan het racen. De politie kon hem daar echter niet op betrappen. Hij kwam daarom weg met een bon omdat de auto niet was verzekerd. De auto is afgesleept.´´
Thats me haha. Liep ff met de chihuahua van men vriendin. Gaat altijd mee he. Lekker warm in de tas .
Nee kende hem niet. Hij was ff te enthousiast met de rechtervoet volgens mij. Tja kan gebeuren he. ;)
#1982703
barttdejong schreef:zaterdagmiddag in de stad groningen voor het hoofdstation langs. een rode MKIII gouden bbs'jes US-light's vrij laag. super mooi ding! :tu:
dacht dat het wel iemand van hier was.
ook nog een witte stnd usa mkIII gespot, trok hem lekker door ;)

ik ben nu te spotten in een metallicsilver vw polo 6n2, zie topic. :tu:
De rode MK3 zit hier niet op het forum. Is mijn oude MK3, heb hem toen zo verkocht, rijd nog steeds precies zo rond op de einddemper na! :tu: Staat nog wel een foto van in mijn topic zoals die verkocht is! ;)
Gebruikersavatar
door GTI-BOY
#1982714
ErikMk4 schreef:Net een zwarte Golf Mk4 met xenon units met dubbele pinkers en verlaagt op staal bij de Shell in de Wijert. :tu:
Iemand van hier?
Heb ik dubbele pinkers ? volgens mij niet :P
#1982749
Mathizzle schreef:
barttdejong schreef:zaterdagmiddag in de stad groningen voor het hoofdstation langs. een rode MKIII gouden bbs'jes US-light's vrij laag. super mooi ding! :tu:
dacht dat het wel iemand van hier was.
ook nog een witte stnd usa mkIII gespot, trok hem lekker door ;)

ik ben nu te spotten in een metallicsilver vw polo 6n2, zie topic. :tu:
De rode MK3 zit hier niet op het forum. Is mijn oude MK3, heb hem toen zo verkocht, rijd nog steeds precies zo rond op de einddemper na! :tu: Staat nog wel een foto van in mijn topic zoals die verkocht is! ;)
super mooi ding, klopt wel, heb je topic wel eerder bekeken!
Gebruikersavatar
door WoutR87
#1983563
barttdejong schreef:
Mathizzle schreef:
barttdejong schreef:zaterdagmiddag in de stad groningen voor het hoofdstation langs. een rode MKIII gouden bbs'jes US-light's vrij laag. super mooi ding! :tu:
dacht dat het wel iemand van hier was.
ook nog een witte stnd usa mkIII gespot, trok hem lekker door ;)

ik ben nu te spotten in een metallicsilver vw polo 6n2, zie topic. :tu:
De rode MK3 zit hier niet op het forum. Is mijn oude MK3, heb hem toen zo verkocht, rijd nog steeds precies zo rond op de einddemper na! :tu: Staat nog wel een foto van in mijn topic zoals die verkocht is! ;)
super mooi ding, klopt wel, heb je topic wel eerder bekeken!
'k heb em laatst nog zien rijden bij hoogkerk, nice wagentje :tu:
Gebruikersavatar
door GTI-BOY
#1983831
ErikMk4 schreef:
GTI-BOY schreef:
ErikMk4 schreef:Net een zwarte Golf Mk4 met xenon units met dubbele pinkers en verlaagt op staal bij de Shell in de Wijert. :tu:
Iemand van hier?
Heb ik dubbele pinkers ? volgens mij niet :P

Heb je R32 xenon lampen? ;)
Nope !! :tu:
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk