VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vladi
#1986154
Nog altijd te spotten in omgeving Hoogkerk, zag hier laatst wel die blauwe golf 3 langsrijden die RS bumpers had met 17" A8 volgens mij.

Verder barre weinig dikke VW's,
op een Touareg bij een autobedrijf aan het daip na (tegenover de suikerunie)
#1986474
Vandaag heel wat vw'jes gespot in Grunn, deze reden in een collone richting begraafplaats Selwerd.
Hier waren dan ook andere auto merken bij. Als dit trouwens een club is geweest dan mogen jullie je zelf doodschamen voor jullie asociale rijgedrag :ban:
#1987359
X1MaDNeSSX schreef:Vandaag heel wat vw'jes gespot in Grunn, deze reden in een collone richting begraafplaats Selwerd.
Hier waren dan ook andere auto merken bij. Als dit trouwens een club is geweest dan mogen jullie je zelf doodschamen voor jullie asociale rijgedrag :ban:
http://www.112groningen.nl/Groningen/ni ... el-42.html

Beetje jammer dat die lui zich in zo'n situatie nog niet kunnen gedragen.
#1987375
siepeltje schreef:
X1MaDNeSSX schreef:Vandaag heel wat vw'jes gespot in Grunn, deze reden in een collone richting begraafplaats Selwerd.
Hier waren dan ook andere auto merken bij. Als dit trouwens een club is geweest dan mogen jullie je zelf doodschamen voor jullie asociale rijgedrag :ban:
http://www.112groningen.nl/Groningen/ni ... el-42.html

Beetje jammer dat die lui zich in zo'n situatie nog niet kunnen gedragen.
Inderdaad was het soms een beetje hectisch. Mede verantwoordelijk is meneer agent daar voor. De organisatoren hadden duidelijk tot een paar keer toe politie op de hoogte gebracht. Maar die kwamen met het verhaal dat ze het zelf maar moesten regelen. Wat meneer agent zei (jullie hadden maar 3 a 4 weken van de voren dit moeten regelen.)Dus stoet was zonder politie begeleiding. En met een paar auto's wil je wel. Maar als je zoviezo al 50auto's hebt. Plus auto's van de familie er nog bij. Dan wordt het aardig moeilijk met stoplichten etc.

Dus daarom was het soms een beetje hectisch omdat mensen uit de collonne zelf de weg maar moesten afsluiten. Des ondanks netjes aangekomen bij de crematorium.Komt nog eens bij dat je midden in een grote stad zit. Al met al een moeilijk opgave zonder politie begeleiding.

Reden allemaal netjes met gevarenlampen aan stadslicht aan en lintjes aan de antenne.

Al met al was het geslaagd. En hebben we Harry een goeie laatste eer bewezen.
#1987471
Net alsof je 3 a 5 week van te voren weet dat iemand gecremeerd word, vanaf het overleiden tot de crematie zit toch meestal maar een week tussen?? Beetje jammer van de politie als ik dit zo lees!
#1987482
patatbakkertje schreef:Net alsof je 3 a 5 week van te voren weet dat iemand gecremeerd word, vanaf het overleiden tot de crematie zit toch meestal maar een week tussen?? Beetje jammer van de politie als ik dit zo lees!
Ja dat vondt iedereen die mee reed daarom was het soms een beetje een wir war van auto's. En ja bij sommige mensen wekte dat misschien wat irritatie op.


Maar ff weer ontopic:

Gespot: verlaagde golf 1 kleur geel met kleine velgen gespot bij eelde.
#1987574
er is zeker gisteren niet normaal gereden binnen de colone van het afschijd van harry. ik was ook aanwezig met de polo sedan. alleen vond ik wel dat ook niet veel mensen respect hadden voor het gene wat we deden voor een die geliefd was in onze auto wereld en veel mensen in de omstreek groningen hem kende. maar gelukkig is iedereen heel huids aan gekomen. en hebben met respekt en liefde afschijt genomen van deze man. ik hoop dat als we weer ooit zoiets hebben de mede werking van de politie toch iets subtieler is en ze er bij kunnen zijn om het asosiale gedrag wat we gristeren vertonden toch een beetje beter onder controle tekunnen houden en het gedrach van de auto rijders niet meer zo van toepassing hoeft te wezen.
#1988458
Vladi schreef:Nog altijd te spotten in omgeving Hoogkerk, zag hier laatst wel die blauwe golf 3 langsrijden die RS bumpers had met 17" A8 volgens mij.

Verder barre weinig dikke VW's,
op een Touareg bij een autobedrijf aan het daip na (tegenover de suikerunie)
was misschien ik wel, zie mn topic in onderschrift. ;)
Gebruikersavatar
door Vladi
#1988498
barttdejong schreef:
Vladi schreef:Nog altijd te spotten in omgeving Hoogkerk, zag hier laatst wel die blauwe golf 3 langsrijden die RS bumpers had met 17" A8 volgens mij.

Verder barre weinig dikke VW's,
op een Touareg bij een autobedrijf aan het daip na (tegenover de suikerunie)
was misschien ik wel, zie mn topic in onderschrift. ;)
Was jij denk ik :tu:
Kom je vaak op de aduarderdiepsterweg?
Gebruikersavatar
door Jerr0
#1989102
Gisteravond was de meetingplek in Groningen onder het viaduct ook afgesloten zag ik ?
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]