VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1990794
Stuurkogeltje schreef:
Jerr0 schreef:Gisteravond was de meetingplek in Groningen onder het viaduct ook afgesloten zag ik ?
Klopt nieuwe meeting plaats is Sligro Groningen ;)
Kunnen ze toch netzogoed direkt naar de makro gaan???? :SCRATCH: dat is ja maar een paar 100M van elkaar xD
#1990818
patatbakkertje schreef:
Stuurkogeltje schreef:
Jerr0 schreef:Gisteravond was de meetingplek in Groningen onder het viaduct ook afgesloten zag ik ?
Klopt nieuwe meeting plaats is Sligro Groningen ;)
Kunnen ze toch netzogoed direkt naar de makro gaan???? :SCRATCH: dat is ja maar een paar 100M van elkaar xD
Makro is ook afgesloten dus weinig plek. Ze zijn bezig met sukerunie als terrein. Wordt morgen over vergaderd door politie/gemeente/ en paar jongens van de meeting.(komen wel veranderingen waar iedereen zich aan moet houden) ;)
Mensen alle info over deze meeting wordt gepost bij meetings/vaste meetings hier op het forum.

Maar weer ontopic. ;)

Gespot:

donkere mk4
Met lemans eronder en verlaagd
Tijd:19:00
Plaats: Beerta(Groningen)
Laatst gewijzigd door Stuurkogeltje op 17 jan 2012 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Vladi
#1990823
Stuurkogeltje schreef: Makro is ook afgesloten dus weinig plek. Ze zijn bezig met sukerunie als terrein. Wordt morgen over vergaderd door politie/gemeente/ en paar jongens van de meeting.(komen wel veranderingen waar iedereen zich aan moet houden) ;)
Mensen alle info over deze meeting wordt gepost bij meetings/vaste meetings hier op het forum.
Bij Suikerunie achter de hekken?
Zou een prachtige locatie zijn, alleen wat meer controle op te tokkies (Door een evt vrijwillige organisatie of een securitybedrijf) en de Groningenmeet kan eens wat worden. :tu:
#1990908
Nickv5 schreef:En dan wil ik ook wel weer komen. :tu:
Vorige zaterdag stonden wij bij sligro en ook politie erbij. En verschillende mensen hebben er mee gepraat en ook daar is naar voren gekomen dat 80% niks mis mee is. Maar net die 20% verzieken het voor de rest. Grootste gedeelte heeft geen kwade bedoelingen en gaan ook niet racen etc. Maar net die 20% die moeten we zorgen dat of dat die zich gedragen. Of dat ze gewoon lekker thuis blijven. :tu: En door de media etc wordt iedereen er op aan gekeken. Daar willen ze nu dus goed mee bezig. Morgen is er een vergadering dus zal mij benieuwen. Bedoeling is weer net zoals vroeger dat er ook weer meer vaders met zoontjes etc komen om auto's te kijken.
Gebruikersavatar
door Vladi
#1990921
Klinkt alsof jullie goed bezig zijn :tu:
Gebruikersavatar
door declown
#1990933
Als jullie dit voor elkaar krijgen, kom ik ook wel eens weer aanwaaien :tu:
#1991590
Stuurkogeltje schreef:
Nickv5 schreef:En dan wil ik ook wel weer komen. :tu:
Vorige zaterdag stonden wij bij sligro en ook politie erbij. En verschillende mensen hebben er mee gepraat en ook daar is naar voren gekomen dat 80% niks mis mee is. Maar net die 20% verzieken het voor de rest. Grootste gedeelte heeft geen kwade bedoelingen en gaan ook niet racen etc. Maar net die 20% die moeten we zorgen dat of dat die zich gedragen. Of dat ze gewoon lekker thuis blijven. :tu: En door de media etc wordt iedereen er op aan gekeken. Daar willen ze nu dus goed mee bezig. Morgen is er een vergadering dus zal mij benieuwen. Bedoeling is weer net zoals vroeger dat er ook weer meer vaders met zoontjes etc komen om auto's te kijken.
+10
#1998438
is al een topic over ;)
dit topic gaat over gespot in groningen
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 235

Zijn de foto’s hiervan nog beschikbaar? Zit met pr[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]