VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door ErikMk4
#2023025
Vladi schreef:Gespot bij Julianaplein vanaf de A28 linksaf richting A7 Martini rond een uur of 7.
Zwarte Golf 4 met bleke, brildragende jongen erin met van die "spikes"
Golf had een roze wheelwhores hartje en down&out sticker op het achterraam, reed op winterstaal.

Stond schuin achter je op de linkerbaan in de A4 :tu:

:LOL: Dat ben ik :lol:

Ja....ben wat bleekjes....Niet helemaal gezond maar ach... :roll:
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2023166
Waar ik te spotten ben, meestal in de buurt van appingedam delfzijl + omliggende dorpen en in het weekend in de stad
Gebruikersavatar
door E-J
#2023200
Stuurkogeltje schreef:
E-J schreef:Seat Leon verkocht en vanaf nu te spotten in een zwarte MK4 .:R
Was je toevallig al met de r32 bij de mac donalds in Winschoten geweest.??

Zoja dan hebben we jou gespot. ;)
Nope, kom ik nooit. Ben meestal te spotten in de omgeving van Roden, Leek, Assen en soms op de zaterdagavond onder het viaduct in Grunn
Gebruikersavatar
door Vladi
#2023214
ErikMk4 schreef:
Vladi schreef:Gespot bij Julianaplein vanaf de A28 linksaf richting A7 Martini rond een uur of 7.
Zwarte Golf 4 met bleke, brildragende jongen erin met van die "spikes"
Golf had een roze wheelwhores hartje en down&out sticker op het achterraam, reed op winterstaal.

Stond schuin achter je op de linkerbaan in de A4 :tu:

:LOL: Dat ben ik :lol:

Ja....ben wat bleekjes....Niet helemaal gezond maar ach... :roll:

Ik was al zeker dat hij hier op t forum moest zitten!

had normaal wel even gegroet maar was al laat. Heb je misschien wel gezien haha.
Gebruikersavatar
door Nickv5
#2023431
matthijs1992 schreef:Vanochtend ongeveer kwart over 11 lage donker grijze scirocco met gele koplampen gespoten.
Reed richting groningen.

iemand van hier?
Die heb ik vorige week dus ook gespot. Reed toen richting hoogezand vanuit Groningen.
Alleen reed ik toen in een wC1d en durfde niet te groeten. :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Jerr0
#2023653
Verlaagde scirocco vlakbij de stoplichten in Hoogezand, Rode Mk2 met zwarte motorkap in de parkeergarage winkelcentrum Hoogezand net als de blauwe mk2 van stef, maar weet niet of die hier op t forum zit :lol:
#2024331
afgelopen donderdag middag, vrouwtje gespot in een blauwe r32 in lewenborg, kwam uit de richting van gangboord geloof ik.. wel een dikke wagen. :tu: ze zit zelf vast niet hier op het forum, maar miss dr man of vriend wel :)
#2024973
rond half 10 op rotonde ter apel een golf 4 met aardig blauwe angel eyes en een blond meisje achterin, zaten geloof ik er met 5 man in en bestuurder reed een rondje extra was rotonde waar je over die ik geloof gele brug kan richting de n366 en de q8? pomp
#2025020
patatbakkertje schreef:rond half 10 op rotonde ter apel een golf 4 met aardig blauwe angel eyes en een blond meisje achterin, zaten geloof ik er met 5 man in en bestuurder reed een rondje extra was rotonde waar je over die ik geloof gele brug kan richting de n366 en de q8? pomp
Misschien iemand uit nieuw weerdinge. Wat voor velgen.?
#2025139
Volksdrivers schreef:afgelopen donderdag middag, vrouwtje gespot in een blauwe r32 in lewenborg, kwam uit de richting van gangboord geloof ik.. wel een dikke wagen. :tu: ze zit zelf vast niet hier op het forum, maar miss dr man of vriend wel :)

die spotte ik gister ook! :shock:
#2025759
Stuurkogeltje schreef:
patatbakkertje schreef:rond half 10 op rotonde ter apel een golf 4 met aardig blauwe angel eyes en een blond meisje achterin, zaten geloof ik er met 5 man in en bestuurder reed een rondje extra was rotonde waar je over die ik geloof gele brug kan richting de n366 en de q8? pomp
Misschien iemand uit nieuw weerdinge. Wat voor velgen.?
Kon ik niet zien, reed te snel hij en heb er ook niet op gelet eigenlijk.
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 235
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]