VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2033191
GESPOT dragongreen VOLF,vanochtend ( 11.50 u ) op de A7 richting hoogezand, ik reed richting Groningen
zag je aan de andere kant op de snelweg.. hadden nog ff oogcontact! hahah
#2033379
Rond 4 uur op de n366 een dikke verlaagde golf 4 geloof zwart of donkerblauw met een grote intercooler (leek ook of deze een stuk bumper eronderweg gezaagd had) Hij kwam van stadskanaal ik ging erheen was vlak na de rode loper! En in stadskanaal bij de rotonde (als je die 3 kwart neemd kom je bij restaurant de rode loper en die benzinepomp uit) Een zwarte golf 3 met xenon en led achterlampen was ook verlaagd hij ging richting n366! En keek mij ook aan!
#2033631
patatbakkertje schreef:Rond 4 uur op de n366 een dikke verlaagde golf 4 geloof zwart of donkerblauw met een grote intercooler (leek ook of deze een stuk bumper eronderweg gezaagd had) Hij kwam van stadskanaal ik ging erheen was vlak na de rode loper! En in stadskanaal bij de rotonde (als je die 3 kwart neemd kom je bij restaurant de rode loper en die benzinepomp uit) Een zwarte golf 3 met xenon en led achterlampen was ook verlaagd hij ging richting n366! En keek mij ook aan!
Die golf 4 kan maar 1 iemand wezen haha. Heb hem even na gevraagd en dat is hem.
Hij is heeft dikke zichtbare intercooler en ligt inderdaad heeeel erg laag.

Hieronder ff een foto. Hij zit helaas niet op forum.

Afbeelding
#2034123
Stuurkogeltje schreef:
patatbakkertje schreef:Rond 4 uur op de n366 een dikke verlaagde golf 4 geloof zwart of donkerblauw met een grote intercooler (leek ook of deze een stuk bumper eronderweg gezaagd had) Hij kwam van stadskanaal ik ging erheen was vlak na de rode loper! En in stadskanaal bij de rotonde (als je die 3 kwart neemd kom je bij restaurant de rode loper en die benzinepomp uit) Een zwarte golf 3 met xenon en led achterlampen was ook verlaagd hij ging richting n366! En keek mij ook aan!
Die golf 4 kan maar 1 iemand wezen haha. Heb hem even na gevraagd en dat is hem.
Hij is heeft dikke zichtbare intercooler en ligt inderdaad heeeel erg laag.

Hieronder ff een foto. Hij zit helaas niet op forum.

Afbeelding
ook gespot op bunde meeting. :tu:
#2034150
barttdejong schreef:
Stuurkogeltje schreef:Gespot Golf 3 country :D

Stond zondag in kiel winneweer.
een rode? komt uit uithuizermeeden.
Nee zwarte stond bij mensen op de oprit. :D
#2034152
barttdejong schreef:
Stuurkogeltje schreef:
patatbakkertje schreef:Rond 4 uur op de n366 een dikke verlaagde golf 4 geloof zwart of donkerblauw met een grote intercooler (leek ook of deze een stuk bumper eronderweg gezaagd had) Hij kwam van stadskanaal ik ging erheen was vlak na de rode loper! En in stadskanaal bij de rotonde (als je die 3 kwart neemd kom je bij restaurant de rode loper en die benzinepomp uit) Een zwarte golf 3 met xenon en led achterlampen was ook verlaagd hij ging richting n366! En keek mij ook aan!
Die golf 4 kan maar 1 iemand wezen haha. Heb hem even na gevraagd en dat is hem.
Hij is heeft dikke zichtbare intercooler en ligt inderdaad heeeel erg laag.

Hieronder ff een foto. Hij zit helaas niet op forum.

Afbeelding
ook gespot op bunde meeting. :tu:
Klopt daar was die ook. :D
#2034658
Stuurkogeltje schreef:
barttdejong schreef:
Stuurkogeltje schreef:Gespot Golf 3 country :D

Stond zondag in kiel winneweer.
een rode? komt uit uithuizermeeden.
Nee zwarte stond bij mensen op de oprit. :D
Mag hopen dat je dat verschil wel kunt zien :LOL:

Die staat daar altijd inderdaad, zal zijn huis wel wonen, vlak voor die bocht als je van de kielsterachterweg komt, richting de Groeve.
#2034661
tdibeere schreef:dankje wel he :tu: patatbakkertje ik was aan kijken of me ook bekend voor kwam
Strakke wagen! Was ook de eerste keer dat ik hem zag! :tu:
#2034813
Yoran-Linda schreef: Mag hopen dat je dat verschil wel kunt zien :LOL:

Die staat daar altijd inderdaad, zal zijn huis wel wonen, vlak voor die bocht als je van de kielsterachterweg komt, richting de Groeve.
Welk verschil?? :SCRATCH:
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 235
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk