VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
Stuurkogeltje schreef:
Yoran-Linda schreef: Mag hopen dat je dat verschil wel kunt zien :LOL:

Die staat daar altijd inderdaad, zal zijn huis wel wonen, vlak voor die bocht als je van de kielsterachterweg komt, richting de Groeve.
Welk verschil?? :SCRATCH:
Verschil rood-->zwart 8)
Yoran-Linda schreef:
Stuurkogeltje schreef:
Yoran-Linda schreef: Mag hopen dat je dat verschil wel kunt zien :LOL:

Die staat daar altijd inderdaad, zal zijn huis wel wonen, vlak voor die bocht als je van de kielsterachterweg komt, richting de Groeve.
Welk verschil?? :SCRATCH:
Verschil rood-->zwart 8)
Volgens mij is ie wel echt zwart. :D
door Jerr0
Parkeerplaats Sontplein, een donkerrode verlaagde Golf 2, mooie velgjes vriend :mrgreen: weet niet of deze op het forum zit. had volgens mij bij de mac gegeten, en als ik me niet vergis flikkerde je de rommel op de parkeerplaats :lol:
Vanmiddag rond half 2 bij jan mulsch daar tussen oostwold en beerta enz in, stond een hele aparte blauwe golf 3 met minstens 18" velgen van die audi dingen!
Net ik reed op de afrit winschoten en diegene in z'n leuk uitziende golf 2 reed daar net de A7 op, iemand van hier?
patatbakkertje schreef:Vanmiddag rond half 2 bij jan mulsch daar tussen oostwold en beerta enz in, stond een hele aparte blauwe golf 3 met minstens 18" velgen van die audi dingen!
Net ik reed op de afrit winschoten en diegene in z'n leuk uitziende golf 2 reed daar net de A7 op, iemand van hier?
Die bij jan musch is van iemand die hier niet op het forum zit. Dikke tuning bak haha.

En die golf 2 die de a7 op ging welke kleur had die.?

Verder heb ik vandaag Rianto gespot in winschoten bij derontonde van de Welkoop. Blijft een mooie passat. :tu:
Stuurkogeltje schreef:
patatbakkertje schreef:Vanmiddag rond half 2 bij jan mulsch daar tussen oostwold en beerta enz in, stond een hele aparte blauwe golf 3 met minstens 18" velgen van die audi dingen!
Die bij jan musch is van iemand die hier niet op het forum zit. Dikke tuning bak haha.

En die golf 2 die de a7 op ging welke kleur had die.?

Verder heb ik vandaag Rianto gespot in winschoten bij derontonde van de Welkoop. Blijft een mooie passat. :tu:
Een donkere beetje zwart, en zat een man in die iig geen 18 meer was, hij keek op t laatste moment ook naar mij. Knikte ook nog even
peter139 schreef:patatbakker jij rijdt ook overal :D
Valt mee toch? Kom wel in ta tak knoal emmen muntendam meeden veendam winschoten scheemda oostwold en dat was et wel zo'n beetje valt reuze mee hoor :) Ohja ook nog een rode golf 1 uit sellingen staat daar altijd in sellingen aan de hoofdstraat :P
rond uurtje of 18.00 een blauwe mk5 r32 op de ring van groningen hij ging er bij de 3bond af, iemand van hier?

daarna nog een mat grijze iroc op de a7 gespot onderweg naar hgznd :tu:
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 235
H&R verlagingsveren Polo GTI 6R

Dit weekend zijn er verlagingsveren van H&R on[…]

Foutmelding

He b je een panorama dak?