VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2043094
Rond 2 uur, een gouden golf 2 met gele lampen laag op de grond en een hawai slingertje erin.
Zag er netjes uit :tu: voor de eigenaar.

Bij het stoplicht (Bij sontplein) zag ik ook nog een golf 1 cabriolet (Blauw) met bbsjes eronder zag er ook goed uit.

:tu:
#2043244
Weg van winschoten naar pekela/blijham een cleane polo en op de n366 thv refaja stadskanaal geloof ik een rode golf 5 met stuk motorkap matzwart.
#2043573
Stuurkogeltje schreef:
patatbakkertje schreef:Vanmiddag rond half 2 bij jan mulsch daar tussen oostwold en beerta enz in, stond een hele aparte blauwe golf 3 met minstens 18" velgen van die audi dingen!
Net ik reed op de afrit winschoten en diegene in z'n leuk uitziende golf 2 reed daar net de A7 op, iemand van hier?
Die bij jan musch is van iemand die hier niet op het forum zit. Dikke tuning bak haha.

En die golf 2 die de a7 op ging welke kleur had die.?


Verder heb ik vandaag Rianto gespot in winschoten bij derontonde van de Welkoop. Blijft een mooie passat. :tu:
Bedankt voor het compliment
Gebruikersavatar
door WoutR87
#2043592
patatbakkertje schreef:Weg van winschoten naar pekela/blijham een cleane polo en op de n366 thv refaja stadskanaal geloof ik een rode golf 5 met stuk motorkap matzwart.
dat is die toch van die rh tuning?
#2043619
Wout87 schreef:
patatbakkertje schreef:Weg van winschoten naar pekela/blijham een cleane polo en op de n366 thv refaja stadskanaal geloof ik een rode golf 5 met stuk motorkap matzwart.
dat is die toch van die rh tuning?

ja denk de oude van RHCUSTOMSHOP.com, is verkocht aan een nieuwe eigenaar
Gebruikersavatar
door Bobmk4
#2044294
In Appingedam bij de gamma zag ik net een vw transporter staan beetje baby blauw achtig met bullbar en neusbra zag er gaaf uit! :tu: Voor de eigenaar
Gebruikersavatar
door Vladi
#2046513
Hoogkerk zojuist, Aduarderdiepsterweg een lage zwarte golf 4 op winterstaal. Achterruiten geblindeerd?

Was tegen 12.25.

ErikMk4 weer?
Kon het achterraam niet zien.
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]