VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2050525
Net op de N366 vlak bij de rotonde waar je naar duitsland en emmen kan een rode mk2 errug laag, en imperiaaltje erop. Zag er wel leuk uit!
#2051464
Vanmorgens gespot in Groningen/a7 richting hoogezand

Zwarte volkswagen golf 3 GTi edition.
Laag bij de grond en volgens mij 15 a 16 inch velgen. Met gti logo in de voorgrill en chromen antenne.

Iemand van hier.??
Gebruikersavatar
door JaccoTDI
#2052053
Stuurkogeltje schreef:Gisteravond op de wekelijkse auto meeting.

Grijze golf 4 met bmw x5 velgen.(Volgens mij Jacco)
klopt :tu: ik zag wel een zwarte golf 4 met r32 velgen maar die was volgens mij niet verlaagt dus weet niet zeker of jij het was.
Ik ga a.s. zaterdag denk ik wel weer naar de meeting in de stad.

Zaterdag op de meeting ook nog dickvw gespot

En vandaag rond half 10 10 uur een grijze golf 3 met zwarte velgen (chris08 dacht ik)
#2052154
Jacco kwam jij gister rond een uurtje of 16.30 niet uit de Hunze rijden? :SCRATCH:
maar niet op X5en, leek wel op jouw auto, maar weet het niet zeker.. goed laag ( d8 met die oude wielen )
Gebruikersavatar
door GolfjeII
#2052168
Industrieterrein Stadskanaal, groene golf 3 met booskijkers, xenon lampen en erg laag! Zag ook nog een hawaii slinger aan de binnenspiegel hangen, ging via het industrieterrein de snelweg richting Alteveer op, iemand van hier?
#2052230
GolfjeII schreef:Industrieterrein Stadskanaal, groene golf 3 met booskijkers, xenon lampen en erg laag! Zag ook nog een hawaii slinger aan de binnenspiegel hangen, ging via het industrieterrein de snelweg richting Alteveer op, iemand van hier?
Kan het zijn dat ik jou eergister spotte? Was thv ter apel op de n366 (die weg van veendam naar ter apel)
#2052354
JaccoTDI schreef:
Stuurkogeltje schreef:Gisteravond op de wekelijkse auto meeting.

Grijze golf 4 met bmw x5 velgen.(Volgens mij Jacco)
klopt :tu: ik zag wel een zwarte golf 4 met r32 velgen maar die was volgens mij niet verlaagt dus weet niet zeker of jij het was.
Ik ga a.s. zaterdag denk ik wel weer naar de meeting in de stad.

Zaterdag op de meeting ook nog dickvw gespot

En vandaag rond half 10 10 uur een grijze golf 3 met zwarte velgen (chris08 dacht ik)
Dat was ik inderdaad hij is nog niet verlaagd. :D:D

Aankomende zaterdag ben ik ook weer van de partij.
#2052356
GolfjeII schreef:Industrieterrein Stadskanaal, groene golf 3 met booskijkers, xenon lampen en erg laag! Zag ook nog een hawaii slinger aan de binnenspiegel hangen, ging via het industrieterrein de snelweg richting Alteveer op, iemand van hier?
Wat voor wielen.?? Was het toevallig een TDI/diesel
Gebruikersavatar
door Vladi
#2052359
Oldtimertjes komen langzaamaan weer de schuur uit. Vanmorgen T2b gespot, blauw. en een Golf MK1 (spot ik wel vaker) ook blauw met zwarte wieltjes.

Beide rond 06.45 omgeving Julianaplein.
#2052363
Vladi schreef:Oldtimertjes komen langzaamaan weer de schuur uit. Vanmorgen T2b gespot, blauw. en een Golf MK1 (spot ik wel vaker) ook blauw met zwarte wieltjes.

Beide rond 06.45 omgeving Julianaplein.
En niet alleen de oltimertjes. Ook de zomervelgen worden masaal van stal gehaald en weer onder de auto gezet. ;)
Laatst gewijzigd door Stuurkogeltje op 14 mar 2012 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door GolfjeII
#2052758
patatbakkertje schreef:
GolfjeII schreef:Industrieterrein Stadskanaal, groene golf 3 met booskijkers, xenon lampen en erg laag! Zag ook nog een hawaii slinger aan de binnenspiegel hangen, ging via het industrieterrein de snelweg richting Alteveer op, iemand van hier?
Kan het zijn dat ik jou eergister spotte? Was thv ter apel op de n366 (die weg van veendam naar ter apel)
Nee kan niet, zondag heeft de golf de hele dag thuis gestaan.
stuurkogeltje schreef:Wat voor wielen.?? Was het toevallig een TDI/diesel
Nee het was een GTI.
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 235

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.