VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vladi
#2053520
Waar kun je het beste parkeren met een verlaagde auto bij de euroborg? Heb gehoord dat de garage een no go is?
Gebruikersavatar
door Nickv5
#2053522
Je hebt toch ook een parkeerdek die op dezelfde hoogte ligt als de ingang/uigang daar?
Ik ben vorig jaar daar wezen parkeren met die van mij, maar kan mij het niet helemaal meer herinneren. :SCRATCH:
Toen ben ik iig wel een verdieping naar beneden gegaan en voor extreem verlaagde wagens is het idd een no go.

Met mijn mkIV toen op KW v1 schroefset max plat (65mm) wou het makkelijk. Na het verwijderen van de hulpveer ook nog wel denk ik en toen was ik 85mm verlaagd.
Gebruikersavatar
door Vladi
#2053527
Nickv5 schreef:Je hebt toch ook een parkeerdek die op dezelfde hoogte ligt als de ingang/uigang daar?
Ik ben vorig jaar daar wezen parkeren met die van mij, maar kan mij het niet helemaal meer herinneren. :SCRATCH:
Toen ben ik iig wel een verdieping naar beneden gegaan en voor extreem verlaagde wagens is het idd een no go.

Met mijn mkIV toen op KW v1 schroefset max plat (65mm) wou het makkelijk. Na het verwijderen van de hulpveer ook nog wel denk ik en toen was ik 85mm verlaagd.
Ik weet het niet, kom daar niet zo vaak. En gezien het de eerste week verlaagd rijden word moet ik vast even wennen en gok ik nog niet op de garages, vandaar de vraag. :mrgreen:

In die parkeerkuil tegenover het stadion, kun je daar ook parkeren als "particulier", en hoe is die helling?
Gebruikersavatar
door Nickv5
#2053550
Volgens mij is die goed te nemen, tenminste als je die grindbak bedoeld aan de overkant van de ringweg. (Bornholmstraat) :tu:

Een andere plek ken ik niet.
Gebruikersavatar
door Vladi
#2053555
Nickv5 schreef:Volgens mij is die goed te nemen, tenminste als je die grindbak bedoeld aan de overkant van de ringweg. (Bornholmstraat) :tu:

Een andere plek ken ik niet.
Ik bedoel die bij de van elmptstraat
Gebruikersavatar
door Nickv5
#2053570
Als ik Google Maps maps mag geloven, moet jij daar gewoon kunnen komen. Ik weet nu wel wat je bedoeld iig. En anders zet je hem in die grindbak aan de Bornholmstraat, dan moet je onder de Ringweg doorlopen en ben je ook bij het EuroBorg.
Gebruikersavatar
door Jerr0
#2053577
Nickv5 schreef:Als ik Google Maps maps mag geloven, moet jij daar gewoon kunnen komen. Ik weet nu wel wat je bedoeld iig. En anders zet je hem in die grindbak aan de Bornholmstraat, dan moet je onder de Ringweg doorlopen en ben je ook bij het EuroBorg.
Naast de Euroborg aan het water kan natuurlijk ook, zolang er geen voetbalwedstrijd gaande is :mrgreen:
#2054276
Vladi schreef:Waar kun je het beste parkeren met een verlaagde auto bij de euroborg? Heb gehoord dat de garage een no go is?
Ik kon met mijn goed lerlaagde golf 2 overal komen in euroborg garage dus moet lukken dacht ik maar volgens mij kan je ook op begane grond parkeren. Of anders voor de euroborg kan ook.

Mvg Leroy
#2054382
als je bovenin blijft is er volgens mij niks aan de hand , maar ik zou niet naar beneden rijden is best stijl, mijn golf wou daar niet en astra denk ik ook niet ;)
Gebruikersavatar
door Vladi
#2054383
Hoe blijf ik bovenin?

Is toch altijd een stuk naar beneden rijden in de garage daar?
#2054494
idd als je erin rijdt gewoon niet naar beneden rijden , als je erin rijdt kun je of gelijk naar beneden rechterkant of boven blijven linkerkant ;)
Gebruikersavatar
door Jerr0
#2054849
Tallie_GTI schreef:idd als je erin rijdt gewoon niet naar beneden rijden , als je erin rijdt kun je of gelijk naar beneden rechterkant of boven blijven linkerkant ;)
Gewoon gelijkvloers blijven idd :mrgreen: klotengarage deed mijn Golf lipje ook nooit goed
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 235

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]